AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Jeg tar dobbel bachlor i to relativt like linjer. Ser ut til å komme ut med et C snitt. Tenker det er greit, for det er C du trenger for å komme inn på master uansett. Vil arbeidsgiver se på snittet fra bachlor dersom man tar master i tillegg? Tenker at master-snittet da sannsynligvis er mer relevant. Dersom jeg får et par A'er nå, vil jeg øke snittet til B snitt. Hva tenker dere, hvor mye tid skal man legge i skole og utdanning på bachlor nivå? Anonymkode: 82798...54b
ElineRB Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Det avhenger nok av arbeidsgiver og bransje. Jeg har opplevd at man må ha karakter utskrift fra både bachelor og master for et jobb intervju 3 år etter at studiene var over. Da hadde vedkommende en relevant jobb de tre årene mellom endt studier og den nye jobben.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Jeg ville ikke stresset med det. Det er nok viktigere hvordan du gjør det på masteren. Anonymkode: fc1b1...189
Zikkzakk Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 At det er et minimumkrav med C i snitt betyr ikke at du kommer inn med C i snitt. De som har A og B i snitt vil jo komme inn før deg.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, Zikkzakk said: At det er et minimumkrav med C i snitt betyr ikke at du kommer inn med C i snitt. De som har A og B i snitt vil jo komme inn før deg. Jeg tror ikke du har lest spørsmålet. Anonymkode: fc6bb...8b7 1
Zikkzakk Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke du har lest spørsmålet. Anonymkode: fc6bb...8b7 TS skriver "for det er C du trenger for å komme inn på master uansett". Det er det som er utgangspunktet for spørsmålet. Når utgangspunktet for spørsmålet nødvendigvis ikke stemmer så hjelper det ikke å svare på spørsmålet. Er det kanskje du som kun har lest spørsmålet og ikke hele HI?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 BACHELOR Anonymkode: b1fdc...863 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Min bransje ser de ikke på snitt men igjen så er ikke c bra nok for å komme inn på de fleste mastergraden. Anonymkode: fdbcb...b6b
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 Du bør heller tenke på om du får deg inn på master med ditt snitt enn hva arbeidsgivere tenker. Ofte ser de nesten ikke på vitnemålet en gang. Anonymkode: 101af...106 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #10 Skrevet 11. desember 2019 Dette avhenger av hvilket felt du er i. For noen vil det spille stor rolle, men for mange andre har det ikke noe å si. Med godt kontaktnett kan du komme deg unna med dårligere karakterer på master også. Anonymkode: 10e97...0bb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #11 Skrevet 12. desember 2019 Bachelorgrad er mer enn nok! Det viktigste er hva du og hvilke ferdigheter du har fremfor om har bachelor eller master? Anonymkode: ef649...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå