AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Trives dere i jobben? Jobber dere mye overtid? Hvor mye tjener dere? Anonymkode: d18e1...9c9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Tjener rundt 650 000, men hadde også maks ansiennitet før jeg ble leder, så selve ledertillegget er nokså lite i den store sammenhengen. Trives veldig godt i fagområdet og med arbeidsoppgavene og synes det er veldig spennende å få lov til å utvikle og jobbe med ideer på et «høyere» nivå enn det jeg gjorde tidligere, hvis det gir mening. Men samtidig har det også blitt flere avbrytelser. Med personalansvar blir det lett at jeg blir den personen som «alle» kommer til og spør om alt mulig eller sladre eller hva det nå er. Har blitt flinkere til å delegere og prøve å være mer direkte på hva folk ønsker å oppnå eller gjøre. Orker ikke å være dassbøtta for folk som bare vil tømme frustrasjon som som ikke vil at jeg skal gripe inn. Jobber mye overtid. I perioder over 10 timer i uka i mange uker... Rekker aldri å avspasere alt og det er begrenset hva det er lov til å ta ut i lønn, så akkurat den delen av jobben suger. Har dog blitt flinkere til å jobbe mindre (igjen; delegere, akseptere at ikke alt blir gjort til frist, prioritere og investere god tid til å finne riktig person til riktig rolle osv. Feilansettelser har vært min største tidstyv!). Anonymkode: db5f2...20a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå