Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dina i.i.
Skrevet

Hei!

Jeg bruker mye dressbukser, og har mye Mexx klær. Problemet mitt nå er at jeg har gått ned i vekt, og har vanskeligheter med å finne dressbukser som sitter fint. Opplever innimellom at str. 34 er for stort, men min erfaring er at det er vanskelig å finne bukser i str. 32. Veldig mange merker og butikker har heller ikke bukser som er under str. 36... :roll:

Noen som kjenner til merker/butikker som har tøffe dressbukser, også i små størrelser? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merket ONLY har små dressbuser. Dattera mi er så tynn og høy ,og det er de eneste lange nok bukse vi har funnet .Både 32 og 34 .

Gjest Gjest
Skrevet

H&M har også. Eneste problemet med de er at om man skal ha jakke i samme stoff kommer den gjerne til butikken en halv evighet etterpå

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har noen i 32 fra InWear. Ellers er dressbuksene fra Mexx i str 34 relativt små i størrelsene. Benetton har også bukser ned til str 32.

Gjest Anonymous
Skrevet

H&M, Only og Vero Moda har mange dressbukser i 32 og 34. Bruker selv de str, og har funnet mange fine bukser på de nevnte stedene. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes det er så kjip finish og sømmer på bukser fra H&M/VM/ONLY...

Skrevet

Tror Kokaii også har små størrelser. Jeg bruker nok ikke 32/34, men har en venninne som gjør, og hun handler mye på Kokaii, også bukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...