AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Og som en må forholde seg til pga. barn? Angret dere på det hele? Så dere det komme, at eksen skulle slå seg vrang? har dere en selvopptatt eks, som stort sett har nok med seg selv og forventer at andre stiller opp for ham og ordner opp for ham? hva var bakgrunnen for at du fikk barn med ham? Anonymkode: 19e54...154
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Noen med disse erfaringene? Anonymkode: 19e54...154
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Alle kvinner jeg snakker med som er skilt med barn har en "vanskelig eks". Og alle menn har det samme. Det er jo en grunn til at man ble skilt, og de forskjellene vedvarer ettersom man må holde kontakten. Kjæresten min har barn fra før, og jeg vil definitivt si hun er en vanskelig eks. Hun er sur for at vi er sammen (til tross for at hun valgte å gå), og hun behandler ham som om han ikke har peiling på noe, selv om han er en veldig god far. Hun har sikkert masse å si om ham og, men hva vet jeg ikke. Anonymkode: 337d0...8c5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Bare blås i eksen, og ta vare på barnet ditt. Jeg har ihvertfall ikke overskudd til en voksen mann som oppfører seg som en rabiat tenåring. Anonymkode: 3c982...92a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Ja! Han er veldig selvopptatt å setter ofte sine egne behov foran sønnen sine. Han har bare samvær annenhver helg å likevel avlyser når det dukker opp noe gøyere. Han er også vanskelig å forholde seg til,angrer så bittert på at jeg var så dum å fikk barn med han! Gjør jeg ikke som han sier så truer han med BV. Jeg ville bytte bhg ettersom sønnen vår hadde gått o samme bhg i 2 år uten å bli trygg. Han klamret seg fast til meg hver eneste dag og hylskreik når jeg skulle gå. De ansatte måtte holde han igjen for at han ikke skulle løpe etter meg. Jeg ønsket å bytte bhg men da også truet far med å ringe barnevernet. Vi er også er ulik når det gjelder aldersgrenser. Far lar barnet se filmer med for høy aldergrense å barnet får masse mareritt om natten hver gang! Men vil far ta til fornuft? Neida! Han bare forsetter. Når sønnen vår var mindre så hadde han ekstremt mange halsbetennelser pga store mandler,å det første til at han kastet opp alle måltidene itellegg til 40 i feber i mange dager. Både jeg og fastlegen mente at mandlene burde fjernes men far var ikke enig så fikk det ikke gjennom. Besteforeldrene ville ta sønnen min med til Syden med siden far nekter å skrive under på pass så fikk han vært med. Barnet er nå 10 år å har forsatt ikke pass :S Så ja angrer virkelig på at jeg fikk barn med han,hadde aldri trodd at han var sånn som dette! Anonymkode: 5f2f7...de4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Så fikk han ikke vært med. Anonymkode: 5f2f7...de4
Blingblingtahei Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Hm jeg er en av de som er en ganske enkel eks, lett å spørre ting om som regel og alltid blid. Han er derimot ikke den som stiller altfor mye opp så sånn sett faller mye på meg. Dette vet også min sønn så det er meg han ringer om det er noe. Noen ganger tar jeg opp kampen fordi jeg må, for eks når dugnad faller på en dag som jeg jobber og jeg uansett tar det meste av det. Jeg setter krav til at han skal få middag hvertfall 3 eller 4 ganger i uken, men sier også at sønnen på 14 fint klarer å lage taco til de. Jeg ser lite grunn til å krangle eller diskutere med min eks, vi har en fin tone alle sammen og det tjener min sønn på, det er slik det burde være. Så lenge min sønn har det bra og får dekket sine behov og har tiltrekkende tilsyn og regeler ser jeg ingen grunn til å skape noen flid mellom oss. Min eks tenker nok likedan, han er en grei fyr alt i alt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå