AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Min mann og jeg har vært i et forhold i mange år, helt siden jeg var ganske ung. Jeg har aldri hatt sex med noen andre. Jeg har ikke tenk på andre enn han, på den måten, men den siste tiden har jeg begynt å fantasere om kollegaer, bekjente osv. Det hender jeg fantaserer om det når vi har sex også (huff, føler meg litt slem) Jeg vil leve med mannen min livet ut, men skal jeg aldri ha sex med andre? Åpent forhold vil jeg heller ikke ha. (Vi har vært sammen i ca 12 år) Hvordan tenker dere andre som er i langvarige forhold? Anonymkode: 87ecf...dba
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Kommer heller ikke til å være utro, bare så det er sagt. Anonymkode: 87ecf...dba
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Nå har jeg fått ristet av meg i mine yngre dager, så jeg er kanskje på en annen plass enn deg. Men jeg vet at jeg ikke ønsker å ha sex med andre, ikke engang om jeg fikk lov av mannen. Det ville føltes helt feil. Det er helt naturlig med fantasier, å drømme om en annen i ny og ned er ok. Jeg kan av og til drømme om en som tar meg hardt, en med stålkontroll i senga osv. Men det er de minuttene, og så er det over. Spørsmålet er om du gjør noe ut av det (altså utroskap). Anonymkode: cc050...457 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Kort forhold på 3år. Har fantasert om sex med andre gjennom hele forholdet. Anonymkode: 8fb78...060
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Jeg tror det er helt normalt å fantasere om andre. Vi har vært sammen i snart 20 år, og jeg fantaserer fortsatt om exen. MEN det som var for 20 år siden, kommer jo aldri tilbake. Jeg har ikke samme kropp som før, 20 år og tre fødsler setter sine spor. Men i fantasiene mine, har jeg samme kropp og spenst som en 16-åring Så fornuften slår inn og forteller meg at jeg har det fint der jeg er. Vi har absolutt god sex, så jeg har ingenting å klage på Sex med andre er nok best i famtasien. Anonymkode: dec27...6de 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Både fantaserer om sex med andre, og har sex med andre. Med hans viten, han har også sex med andre 😃 Anonymkode: 5b2b7...d96 3
MarianneE Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har vært i samme forhold i 23 år (er 41 nå) og kan med hånden på hjertet si at sex med andre er ikke noe jeg ønsker. Jeg vet hva jeg har her jeg er. ❤ 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Både fantaserer om sex med andre, og har sex med andre. Med hans viten, han har også sex med andre 😃 Anonymkode: 5b2b7...d96 Kult😊 Kunne ikke gjort det selv (er jeg ganske sikker på) Men hvordan kom dere frem til det? Hadde dere vært sammen i mange år? Anonymkode: 87ecf...dba
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 Han jeg til slutt ble gift med er faktisk det eneste forholdet jeg aldri har ønsket eller fantasert om andre. Så det er sikkert normalt i de fleste forhold som varer utover noen år. Anonymkode: 76bd2...8ab 1
Perle Skrevet 10. desember 2019 #10 Skrevet 10. desember 2019 Nei ikke i det hele tatt! Drømmer vare om min kjære også Er mer forelsket nå seks og en baby senere enn i begynnelsen. Vi er 100% kompatible. Hadde det ikke slik med min eks. Det var vare pes med sex selvom jeg liker sex. Tenkte på andre og flørtet med andre. Er så sinnsykt takknemlig over å være i et forhold med en mann jeg virkelig tenner på. Verdien av det kan ikke måles! 2
Gjest Alterego666 Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 Vi har begge slike fantasier, og det er noe vi har en pågående dialog på, litt sånn av og på. Vi kommer begge fra langvarige forhold hvor vi begge har vært utro. Vi kjenner både oss selv og den andre, for å si det sånn, og vi trenger ikke forstille oss for den andre.
Sokkar Skrevet 10. desember 2019 #12 Skrevet 10. desember 2019 8 minutter siden, Alterego666 skrev: trenger ikke forstille oss for den andre. Hva betyr det?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #13 Skrevet 10. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult😊 Kunne ikke gjort det selv (er jeg ganske sikker på) Men hvordan kom dere frem til det? Hadde dere vært sammen i mange år? Anonymkode: 87ecf...dba Han var åpen om at han var poly før vi ble sammen. Så det ble mange lange samtaler for å finne ut hva som passet for oss begge 😃 8 år senere, og vi er fortsatt lykkelige og forelsket i hverandre ❤️ Anonymkode: 5b2b7...d96
cmd Skrevet 10. desember 2019 #14 Skrevet 10. desember 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min mann og jeg har vært i et forhold i mange år, helt siden jeg var ganske ung. Jeg har aldri hatt sex med noen andre. Jeg har ikke tenk på andre enn han, på den måten, men den siste tiden har jeg begynt å fantasere om kollegaer, bekjente osv. Det hender jeg fantaserer om det når vi har sex også (huff, føler meg litt slem) Jeg vil leve med mannen min livet ut, men skal jeg aldri ha sex med andre? Åpent forhold vil jeg heller ikke ha. (Vi har vært sammen i ca 12 år) Hvordan tenker dere andre som er i langvarige forhold? Anonymkode: 87ecf...dba Tenk om han også har sånne fantasier. Det er bare å snakke om dette på fint måte.. uten at det skaper forvirring, krangling... 1
Sokkar Skrevet 10. desember 2019 #15 Skrevet 10. desember 2019 4 minutter siden, cmd skrev: Tenk om han også har sånne fantasier. Det er bare å snakke om dette på fint måte.. uten at det skaper forvirring, krangling... Men hvorfor snakke om det? Det er jo ikke uvanlig, men betyr ikke at man trenger å dele fantasier om andre med partneren. Hun skriver jo at hun ikke ønsker åpent forhold, så forstår ikke helt hvorfor hun skal dette pris på åpen kommunikasjon om hvem og hvordan partneren ser for seg å ha sex med andre? 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #16 Skrevet 10. desember 2019 Tenk på det at hvis han var en ex for deg nå så hadde du drømt og fantasert om at du hadde hatt sex med han igjen😅 man fantaserer kanskje gjerne om det man ikke har. Jeg er glad jeg hadde sex med noen før jeg møtte min mann og ikke skal ha sex med noen andre for resten av mitt liv! Hvis du ikke har hatt sex med noen andre enn din mann så skjønner jeg godt fristelsen, for jeg også hadde hatt den fristelsen om jeg aldri hadde hatt sex med noen andre😅 Anonymkode: 770a6...31f 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. desember 2019 #17 Skrevet 10. desember 2019 58 minutter siden, Sokkar skrev: Hva betyr det? Vi trenger ikke spille et spill og gjøre oss bedre eller mer moralske overfor den andre. Vi kan være oss selv med alle styrker og svakheter.
Sokkar Skrevet 10. desember 2019 #18 Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, Alterego666 skrev: Vi trenger ikke spille et spill og gjøre oss bedre eller mer moralske overfor den andre. Vi kan være oss selv med alle styrker og svakheter. Skjønner 😊
Bamseklemmer Skrevet 10. desember 2019 #19 Skrevet 10. desember 2019 Øk spektret av sexen deres, så kommer du over det. Det beste av alt er at du ikke vil være utro, det får jeg ståpels av!
youcancallmejune Skrevet 10. desember 2019 #20 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har alltid fantasert litt om andre og har aldri tenkt på at det skulle være galt. Er ikke det ganske vanlig da? Jeg har ikke noe ønske om å gjøre alvor av det og ligge med fantasifolkene. De hører bare hjemme i fantasien og jeg vil egentlig ikke vite hvordan det er å ha sex med dem. Det må jo bare bli nedtur så bra som fantasiene er. Jeg antar at han jeg er sammen med også gjør det, og det er helt greit. Vi snakker aldri om det og det passer meg utmerket for jeg vil ha det for meg selv. Hvis jeg deler det med ham mister det nok mye av glansen. Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring med mindre du begynner å tenke på å faktisk ligge med andre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå