AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Hei Invitert på jentekveld med 3 barndomsvenner og så skal de gi hverandre gaver, og ikke til meg. Har hatt sporadisk kontakt med de, mye pga tidligere konflikter. Men de er lagt død for lang tid siden. Likevel så inviterer de meg en sjelden gang, men synes jo dette blir respektløst mot meg... Ikke mye lyst å gå. Anonymkode: bbf3b...ada
Ananas. Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Er det snakk om gaver på selve venninnekvelden, eller er det snakk om å gi hverandre julegavene når de først møtes på venninnekvelden? 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Å gi hverandre julegaver når de møtes på venninne kvelden. Ingen som har spurt meg om å gi gave, derfor ble jeg litt sjokkert Anonymkode: bbf3b...ada
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Har du tatt initiativ til å avtale gaver da? Har du kjøpt til dem? Hvordan vet du at du ikke får gaver? Hvorfor har dere hatt en samtale om at de skal utveksle gaver men du får ingenting? Høres ganske rart ut, hele opplegget. Anonymkode: 5728d...527 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Sånn er det når man har vært utenfor en stund. Men det blir ikke bedre hvis du lager drama av det nå. Anonymkode: b538c...32a 6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er det når man har vært utenfor en stund. Men det blir ikke bedre hvis du lager drama av det nå. Anonymkode: b538c...32a Nei ingen som har avt med meg. Herlighet se hva jeg skriver! Det er de i mellom. Har ingenting med drama å gjøre, men å sitte som en idiot på sidelinjen tror jeg ikke dere heller ville gjort. Så dere mener jeg skal bare godta dette og hygge meg. Hjelpes for noen idiotiske og unødvendige kommentarer. Enten gir man til alle eller ingen. Ellers kunne de avtalt dette i seg i mellom uten å vise det synlig for meg Anonymkode: bbf3b...ada
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Du sier selv at du har havnet litt utenfor, og da kjøper man kanskje ikke gaver. Det er dessverre slik. Disse 3 andre kan være en del nærere hverandre og de utveksler gaver før jul. Det er uheldig at set blir gjort i en slik setting da kun 1 annen person ikke får, så de burde pla lagt bedre seg imellom. Anonymkode: a621b...eea 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nei ingen som har avt med meg. Herlighet se hva jeg skriver! Det er de i mellom. Har ingenting med drama å gjøre, men å sitte som en idiot på sidelinjen tror jeg ikke dere heller ville gjort. Så dere mener jeg skal bare godta dette og hygge meg. Hjelpes for noen idiotiske og unødvendige kommentarer. Enten gir man til alle eller ingen. Ellers kunne de avtalt dette i seg i mellom uten å vise det synlig for meg Anonymkode: bbf3b...ada Du skriver jo ikke så veldig utfyllende, det er ikke så lett å forstå situasjonen for noen som bare leser det du skriver om den. Om du kun vil ha svar som sier seg helt enig med deg og ikke stiller noen oppfølgningsspørsmål for å forstå bedre er nok ikke KG stedet å spørre på.. Hvor gamle er dere? Jeg ville nok følt litt på å bytte gaver i et selskap med 3 stykker der jeg bare har med til 2. Samtidig har jeg gjort det 1 gang da jeg skulle møte 2 venninner jeg pleier å bytte gave med før jul og en tredje jente som er venn med dem ble med. Henne har ikke jeg noe eget vennskap med så jeg hadde jo ikke gave til henne - men hun hadde jo ikke til meg heller og jeg ble jo ikke lei meg for det så håper jo at hun ikke ble det heller. Anonymkode: 7553a...f64 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 Altså, hvis de skal åpne gavene den kvelden er det ufint. Hvis det er bare at de tilfeldigvis gir hverandre gavene når de først møtes klarer jeg ikke å se problemet? Du er ikke 12 år heller? Om du vil gå eller ikke er jo helt opp til deg, men det er jo ikke særlig naturlig å kjøpe julegave til en perifer venninne man har sporadisk kontakt med, selv om man fint kan invitere vedkommende til en sammenkomst. Anonymkode: f4e0b...a82 6
Perle Skrevet 10. desember 2019 #10 Skrevet 10. desember 2019 Du er en voksen kvinne. Dette er virkelig ikke viktig. Hvorfor i all verden har du hengt deg opp i dette? 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 Nå er det ikke jeg som har valgt å ikke treffes, det er de! Har ved flere anledninger tatt kontakt oppover, de kan en sjelden gang, når det passer dem! De sier de er glad i meg og vil ha kontakt, vel det føles som om ord og handling ikke henger seg på grep. Har en ikke empati med meg på dette, så er det et kaldt samfunn vi lever i. Hjelpes. Anonymkode: bbf3b...ada
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #12 Skrevet 10. desember 2019 Man gir ikke gaver og lar den ene la være å få eller bli spurt! Anonymkode: bbf3b...ada
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #13 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har hatt et tøft år nok fra før av. Hadde håpet på en koselig juletid. Anonymkode: bbf3b...ada
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #14 Skrevet 10. desember 2019 Var på julebord forrige helg. Ga da julegave til en venninne som jobber på en avdeling i annet fylke. Mener du ts at jeg burde gitt gave til alle 200 ansatte? 🤣 Anonymkode: 00cdd...9b1 3
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2019 #15 Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt et tøft år nok fra før av. Hadde håpet på en koselig juletid. Anonymkode: bbf3b...ada Men det kan det jo bli selv om de andre har avtalt gaver seg i mellom.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #16 Skrevet 10. desember 2019 Høres ut som du er på et dårlig sted, ts.. Kanskje du burde hoppe over sammenkomsten og fokusere på å ta vare på deg selv. Anonymkode: b538c...32a 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #17 Skrevet 10. desember 2019 Simpelt av dem, å veksle pakker med deg til stedet. Anonymkode: 13bf9...a5a
Gjest O.G. Skrevet 10. desember 2019 #18 Skrevet 10. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Simpelt av dem, å veksle pakker med deg til stedet. Anonymkode: 13bf9...a5a Hvorfor det? TS skriver hun har hatt sporadisk kontakt med dem, så hvorfor skal de da gi til henne?
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #19 Skrevet 10. desember 2019 7 minutter siden, O.G. skrev: Hvorfor det? TS skriver hun har hatt sporadisk kontakt med dem, så hvorfor skal de da gi til henne? Jeg sa ingenting om at de burde gi TS gave, men at det var simpelt å veksle gaver med henne til stedet, det er ikke det samme som at de skal gi ts gave. Veksle gavene kunne de gjort når ts ikke var til stedet. Anonymkode: 13bf9...a5a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #20 Skrevet 10. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei ingen som har avt med meg. Herlighet se hva jeg skriver! Det er de i mellom. Har ingenting med drama å gjøre, men å sitte som en idiot på sidelinjen tror jeg ikke dere heller ville gjort. Så dere mener jeg skal bare godta dette og hygge meg. Hjelpes for noen idiotiske og unødvendige kommentarer. Enten gir man til alle eller ingen. Ellers kunne de avtalt dette i seg i mellom uten å vise det synlig for meg Anonymkode: bbf3b...ada Jeg skjønner litt hvem som lager drama når jeg leser svarene dine. Er ikke du voksen ? I såfall burde du kunne godta at det ikke er slik at man gir til alle eller ingen. Det er når man er barn det fungerer slik. Verden er ikke lagt opp slik du tydeligvis ønsker. Jeg gir gaver til de nærmeste venninnene mine. Selv når andre ikke fullt så nærme er tilstede. Anonymkode: e597d...9f2 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå