Gå til innhold

10 åring og kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 10 er forelsket i en gutt i klassen, i dag skal hun si det til ham, men hva om han reagere negativt og hun får kjærlighetssorg ? 

Anonymkode: eebb6...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går over, hun er 10.

Anonymkode: 630ab...45b

• Liker 4
Skrevet

Livet er tøft noen ganger, like greit å erfare det.

Anonymkode: d32f7...3ae

• Liker 11
Skrevet

Da er du der for henne og lar henne synes det er både trist og kanskje litt flaut. Og sammen med deg vil hun erfare at livet går videre og hvordan man håndterer kjipe ting. Verdens nyttigste erfaring! 

• Liker 9
Skrevet

Sånn er livet, det er faktisk helt greit at de lærer seg det!

• Liker 1
Skrevet

Hvis det skjer, så skjer det. Jeg hadde min første kjæreste i femte klasse - og vi var sammen i tre måneder. Følte meg skikkelig kul da 😅 Så ble det slutt, fordi han gikk på en annen skole i en annen by og jeg møtte ham ikke etter vi ble sammen! Hehe, gode minner. 

Men ja, vi har vel alle vært igjennom de barne- og ungdomsskole-forelskelsene. Det er brutalt, særlig hvis man ikke er den søteste i klassen som alle guttene liker. Men det er jo bare sånn verden er! Noen ganger liker ikke den du er forelsket i deg tilbake. 

Anonymkode: b872b...51c

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det skjer, så skjer det. Jeg hadde min første kjæreste i femte klasse - og vi var sammen i tre måneder. Følte meg skikkelig kul da 😅 Så ble det slutt, fordi han gikk på en annen skole i en annen by og jeg møtte ham ikke etter vi ble sammen! Hehe, gode minner. 

Men ja, vi har vel alle vært igjennom de barne- og ungdomsskole-forelskelsene. Det er brutalt, særlig hvis man ikke er den søteste i klassen som alle guttene liker. Men det er jo bare sånn verden er! Noen ganger liker ikke den du er forelsket i deg tilbake. 

Anonymkode: b872b...51c

Noen ganger? 

Så heldig du er hvis du føler at det er sånn det er! 

Anonymkode: 81592...994

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min datter på 10 er forelsket i en gutt i klassen, i dag skal hun si det til ham, men hva om han reagere negativt og hun får kjærlighetssorg ? 

Jeg synes ennå det kanskje er litt for tidlig for et 2009-barn å få seg kjæreste. Men det er min mening, altså...

Anonymkode: 4c29a...43f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ennå det kanskje er litt for tidlig for et 2009-barn å få seg kjæreste. Men det er min mening, altså...

Seriøst? Forelskelse og kjærester er jo normalt i barnehagealder

Anonymkode: 78df9...565

• Liker 8
Skrevet

Ja, hva da? Hva spør du om? Det er en privatsak, med mindre hun betror seg til deg, og da må du lytte og eventuelt trøste. Du trenger ikke gjøre noe. 

Anonymkode: 9eca8...63d

• Liker 1
Skrevet

Datteren min på 11 har allerede hatt endel crusher, vært kjæreste i et par uker med noen av dem. Det stikker ikke så dypt i den alderen.

Skrevet

Datteren min er også 10, og har hatt noen kjærester. Det varer ikke så lenge og hun traff ikke noen av dem spesielt mye på fritiden da de var sammen.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Dette er typisk de samme barna som blir gravide 14 år gamle. Og deretter blir 19 år gamle alenemødre til 2 som lever på Nav.

Skrevet

Det skal noe til om hun aldri får kjærlighetssorg. Husker meg selv. 15 år, forelsket i læreren. I himmelen da vi traff hverandre tilfeldig i byen og vandret gatelangs sammen under stjernene. Han fulgte meg til trikken og han spanderte billetten. Så kom de forsmedelige ordene:

En voksen og en barn, takk. 

😪

PS - det gikk over. Og vi er faktisk gode venner i dag. TS sin datter kan jo faktisk få napp, innser jo at det hadde vært verre om jeg fikk det den gangen. 😄

Anonymkode: b2fec...ffa

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Dette er typisk de samme barna som blir gravide 14 år gamle. Og deretter blir 19 år gamle alenemødre til 2 som lever på Nav.

Tull og tøys! Omtrent samtlige jeg gikk med på barneskolen hadde kjærester, ingen av de ble slik du beskriver. Har hatt kjærester siden barnehagen selv, er gift og fikk barn med mannen min da jeg var 32. 

Anonymkode: 7eb90...042

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha det dummeste jeg har hørt!! Prater ikke barna med dere? I klassen til tvillingene mine (25elever) har omtrent alle hatt kjærester. Barna mine forteller og jeg viser at jeg er interessert. Så du mener da at alle disse 13 jentene vil bli gravide når de er 14?😂😂😂

Anonymkode: 78df9...565

Skrevet

Det er da absolutt ikke uvanlig at barn har kjærester. Skjønner ikke at folk syns det høres så rart ut. Så tidlig som i barnehagen hadde jeg også "kjæreste". Var jo så klart ikke det samme som når man er større, men vi sa likevel at vi var kjærester :) 

Anonymkode: 33453...659

Skrevet

Herregud så dramatisk enkelt er 😂 er jo heilt normalt at barn har små forelskelser i den alderen. De fleste klarer se heilt bra uansett. 

Anonymkode: d9ea2...43b

Gjest Snorkfrøken36
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også har hun fortalt det til deg? 🥰😍 Altså du har en datter som vet at jeg kan prate med mamma om alt. Deeet er gull det. Vær der for henne uansett hva som skjer, og la henne vite det ❤️

Skrevet

Har du tenkt å skjerme henne for alt ubehag framover...eller begynne nå med å lære henne å takle motgang?

Anonymkode: 9a400...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...