AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Hun fyller 1år i januar. Familie og venner vil vite hva hun trenger/"ønsker" seg. Er helt blank, men vil gjerne komme med noen tips til de slik at de ikke bare kjøper noe som lander nederst i lekekassa..... eller blir gitt bort fordi det er helt ubrukelig.. hun har en storesøster på nesten 3 år, så arver jo alt etter henne, så trenger jo egentlig ingenting. Skikkelig luksusproblem jeg vet, men bedre å komme med ønsker enn å bare få ræl! Anonymkode: 174bd...8c2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 2916e...144 Den har vi brukt siden hun var ca 6 måneder, tenkte det var på tide å gå over til tripptrappstol, akkurat kjøpt en på finn, men kanskje hun kan trenge en slags bøyle eller noe, kan jo ikke sitte uten.... hva slags tilbehør bruker en på 1 på tripp trapp?? Storesøster brukte den på bilde til 2 år, hun var liten å tynn, og gikk så direkte til tripptrappstol uten tilbehør. Anonymkode: 174bd...8c2 1
Belima Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 Sengetøy, gavekort i klesbutikk, (nye vårklær) gavekort i skobutikk, bøker dette er "ting" datteren min ønsket til mine barnebarn da de var små.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Klær? Jeg synes ullundertøy er supert å få i gave. For 1-åringer er gjerne strømpebukser og stillongs i ull forbruksvare siden de blir fort slitt i knærne og rumpa. Bøker? Gjerne noen fine eventyrbøker som varer en stund, og ikke bare babybøker. Jeg ønsker meg de illustrerte Harry Potter-bøkene til min 2-åring. Han er selvfølgelig for liten enda, men jeg elsker de bøkene og gleder meg til lesestund når han blir gammel nok. Dekor til barnerommet? En fin plakat i ramme, en morsom lekematte e.l. Anonymkode: c7acc...47d
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 Takk for tips! Bøker har vi latterlig mange av allerede, har arvet haugevis fra søsken som fikk barn leeeeenge før oss. Gavekort er perfekt, men føler kanskje det er litt frekt å be om? For sko og enkle klesplagg, ull ++ kommer vi sikkett til å trenge. Anonymkode: 174bd...8c2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #7 Skrevet 10. desember 2019 Vinterpose til bilen ønsker jeg meg til min ettåring. Har kommet en som varer til de er minst fire år. Anonymkode: c4c7f...a0b
Anneline80 Skrevet 10. desember 2019 #8 Skrevet 10. desember 2019 Bøyle til tripp-trapp er fint, eventuelt også matbrett!
Gjest RødeFare Skrevet 10. desember 2019 #9 Skrevet 10. desember 2019 Hva med å få de nærmeste til å gi opplevelsesgaver? Eks: «klippekort på turer i svømmehallen med bestemor» eller noe slikt? Gull for foreldrene også.
Eneri Skrevet 10. desember 2019 #10 Skrevet 10. desember 2019 Gyngehest. Barnelenestol. Saueskinn/evt med trykk bakpå så det blir en skinnfell. Trehjulssykkel. Akebrett/kjelke/barnespark. Leketelt (sånn pop-up patent er greit til innebruk). Dvdspiller og barnemusikk på cd. Håndkle med navnet på. Barnesovepose.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 Penger på konto Anonymkode: 4cf91...728
Belima Skrevet 11. desember 2019 #12 Skrevet 11. desember 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Bøker har vi latterlig mange av allerede, har arvet haugevis fra søsken som fikk barn leeeeenge før oss. Gavekort er perfekt, men føler kanskje det er litt frekt å be om? For sko og enkle klesplagg, ull ++ kommer vi sikkett til å trenge. Anonymkode: 174bd...8c2 Regner med at det er nær familie som spør, så det er da ikke frekt å ønske gavekort til neste sesong synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå