Gå til innhold

Jeg trenger et spark i r***! Noen som gidder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg er ferdig med to eksamener på UiO nå, og har bare én igjen før juleferien. Alle er semesteroppgaver så det er ikke pugging, men nitidig lesing og mye skriving. Jeg er nesten ferdig med den siste også, mangler bare et par sider, og innlevering er om et par dager. Men siden jeg er så nært ferdig, så har jeg liksom alt gått inn i feriemodus. Er sliten og lei, og utsetter hele tiden de to siste sidene fordi jeg tenker at det fikser jeg på "no time", men vet av erfaring at jeg fort kan bruke lang tid avslutningsvis. Ting skal leses gjennom, plutselig omskrives, referanser skal sjekkes osv. 

Gi meg et tupp i rumpa, fordi jeg klarer ikke motivere meg selv før tidsoresset henger over meg som en mørk sky. 

Anonymkode: 64fe3...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bli ferdig nå, så kan du kjenne på den deilige følelsen av at det er gjort, å nå er det bare å senke skuldrene og se frem til velfortjent ferie. Do it! 👏🏻🤛🏼 Heier på deg! 😄

Anonymkode: 31a9c...da4

• Liker 1
Skrevet

Ikke tenk på om du skal gjøre det eller ikke. Bare gjør det med en gang. 

• Liker 1
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli ferdig nå, så kan du kjenne på den deilige følelsen av at det er gjort, å nå er det bare å senke skuldrene og se frem til velfortjent ferie. Do it! 👏🏻🤛🏼 Heier på deg! 😄

Anonymkode: 31a9c...da4

31 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev:

Ikke tenk på om du skal gjøre det eller ikke. Bare gjør det med en gang. 

Takk 🤗 Jeg skal sette meg ned om 30 minn. 

Anonymkode: 64fe3...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...