Gå til innhold

Hjelp! Gave til date som ikke ønsker seg noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man til en mann på 27 som ikke ønsker seg noe? Vi har ikke møttes mer enn i snaue 3 måneder, har en fwb/date-relasjon, henger flere ganger i uka, og har egentlig blitt ganske nære den korte tiden vi har kjent hverandre.

Han er av den typen som synes julen er alt for materialistisk (hvilket jeg for så vidt er enig i), han har en god jobb og kjøper det han trenger og vil ha selv og han har sagt at han ikke vil jeg skal bruke pengene mine på ham (jeg går på aap for øyeblikket), men jeg har likevel lyst til å gi han en eller annen form for oppmerksomhet. Tenkte litt på å gi et slags "gavekort" på filmkveld hjemme hos meg der han velger film og jeg kjøper inn sushi og snacks han liker + massasje eller noe sånt, men vet ikke om det kanskje er litt teit? Det er jo sånt vi gjør til vanlig, men synes det er så vanskelig å finne på noe når han har presisert både dette med at han ikke er fan av gavekjøret i jula og at han ikke ønsker at jeg skal bruke penger på ham.

Alle tips mottas med stor takk! 

Anonymkode: 4d703...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han har sagt ettertrykkelig at han ikke er fan av gavekjøret i jula, så synes jeg ikke du skal gå i mot dette og gi han julegave likevel. Det ville ført til irritasjon fra min side om det gjaldt meg, der jeg hadde sagt i fra og så kommer noen med gave likevel. Og så står jeg der, uten gave å gi i retur fordi vi hadde jo blitt "enige" om å ikke gi noe.... når det da lesses på likevel, så er det jo som om man ikke har sagt noe om saken i det hele tatt, det blir bare blåst i.

Jeg synes du skal la være. Jeg er litt av samme mening som han daten din. Det er et gavehysteri uten like, og jeg vil helst roe ned det hele. 

• Liker 2
Skrevet

Respekter han ønske om ingen gave.

Anonymkode: 132cb...ba2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...