AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #1 Skrevet 10. desember 2019 Hei. Jeg har ligget med omgangssyke i 3 dager nå, og har eksamen på onsdag. Jeg verken sover eller spiser, og alt jeg får i meg av mat kommer opp igjen. Ønsker inderlig å bli ferdig med eksamen, men kan ikke ta sjansen å sitte i eksamenlokale i 5 timer med løs mage og kvalme. Må nesten bare ta eksamen i februar. Så jeg må få meg en legeattest i dag, eller i morgen. Må legeattesten være datert på eksamendatoen? Tar høyere utdanning, hvis noen lurer. Eller kan jeg gå til legen i dag? Anonymkode: eb937...d31
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Huff, høres ut som du har fått det kraftig! Det bør vel gå greit med hvilken som helst dag så lenge legen skriver at du ikke er i stand til å gjennomføre. Hilsen en med samme sjuka, fått sykmelding for i går og i dag uten å være hos legen. Anonymkode: 20838...668
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Tusen takk for svar! Ringte legekontoret og de sa at de ville at jeg skulle komme personlig i morgen, så da får jeg nok den legeattesten på eksamendagen uansett! Får bare bite tennene sammen og dra meg ned til legen😅 Anonymkode: eb937...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå