AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Jeg opplever etter orgasme at det er en stor våt flekk i sengen, med noen små våte flekker vedisidenav. Kommer ganske hardt men merker ikke at det kommer noe ut av meg? Er dette squiriting eller bare at jeg blir våt? Blir ganske våt før og når jeg kommer men det er snakk om en ganske stor flekk og syns det også er rart med disse små flekkene? Anonymkode: e1ec7...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Du merker det. Det er en intens følelse og du merker at det blir veldig vått med en gang. Det blir lett våte flekker om du bare er helt vanlig våt også. Anonymkode: ad4e1...cfc 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Det er nok bare væske fra innsiden som renner ut, det gjør det en sjelden gang av og til på meg også.. Og jeg squirter så og si hver gang jeg onanerer, så vet forskjellen... Jeg ser det og kjenner det, blant annet fordi det kommer dråper på armene/leggene mine Anonymkode: 902ec...674
liljene Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Du kjenner det. Umulig å ta feil. Kan du ikke og partneren din lese dere opp på temaet og teste det ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå