AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hører alt fra de jeg leier hos. Og vedkommende snakker veldig høyt i telefon til langt på natt hver eneste kveld. Lov å gi beskjed? Begynner å bli mektig lei. Anonymkode: 18c15...a00
Hortensiaen Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har selv bodd steder det er veldig lytt. Eneste problemet jeg har hatt opp igjennom var da sønnen til utleier hadde fest. (Vi leide vegg i vegg med huset deres). Og jeg skulle på jobb dagen etter. Jeg sa ikke ifra da, for visste ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det pluss at jeg ikke hadde bodd der lenge. Kunne ikke akkurat nekte sønnen å ha fest i eget hus heller. Leide hos en koselig eldre dame en gang, da også vegg i vegg. Der var det utrolig lytt. Men ikke noe bråk. Hun kunne jeg ha sagt fra til om det var noe. Hvis du føler at du har en grei tone med utleier kan du jo gjøre oppmerksom på at det er veldig lytt. Kanskje de ikke er klar over at det høres såpass godt når de snakker høyt i telefonen. Hvis utleier hadde spurt deg hvordan du trives så hadde det jo vært lett å si noe om det. Behøver ikke å si noe om hva du hører heller, bare at det er veldig lytt og at du vil gjøre de oppmerksomme på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå