Gå til innhold

Til dere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere tenkt eller gjort om dere merket at dama lå ved siden av dere i senga og fingra før natta? Min mann ble faktisk litt snurt 😂

Anonymkode: 2552b...acc

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det har blitt en vanesak, ville jeg nok vurdert dette som et litt mere særiøst tema. Men altså jeg onanerer 4-5 dager i uken, så kan ikke bli snurt om dama også gjør det. Men ligger ikke ved siden av og nekter henne sex, det er litt respektløst.

Anonymkode: 8d55c...2a2

Skrevet

Det kom helt an på forhistorie, og hvor godt jeg opplevde mine egne behov dekket.  Hvis alt var bra mellom oss, så hadde jeg nok sneket en hånd bortover, og tilbydd å stimulere brystene, eller et par fingre inni,  slik eksen likte. 

Anonymkode: ac5d7...a01

Skrevet

Hadde lagt meg inn til henne og knulla henne enten i analen eller fitta. Alternativt 2 så hadde eg bitt henne litt i nipplene og hjulpet henne til orgasme menst hun kunnet runket meg

Gjest Paramount
Skrevet

Ville funnet det helt naturlig og fint, blitt veldig opphisset, og bedt om å få hjelpe henne. Det handler om å stimulere erogene soner, for å ha det godt, det er naturlig og fint. Kan vanskelig bli for mye av det synes jeg.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde dere tenkt eller gjort om dere merket at dama lå ved siden av dere i senga og fingra før natta? Min mann ble faktisk litt snurt 😂

Aha, du holder på å varmer opp kveldsmaten ja, det var på tide😂

Skrevet

Lite som tenner meg mer enn det😍 Digger at hun gjør det, og når hun gjør det så ender det alltid, uten unntak, i heftig intens og deilig sex😍 Er jo ikke noe som helst å bli snurt for det. 

Anonymkode: b5175...116

Skrevet
På 9.12.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 2552b...acc

Har han ingen grunn til. Kjæresten min gjør det ofte, og er ganske høylydt for at jeg skal oppdage det. For da VET hun at jg slenger meg oppå og kjører henne så hardt at hun skriker høyt 🙂 

Anonymkode: 407e6...77e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...