Gå til innhold

Tre søstre og en familiehemmelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er tre søstre og hun mellomste har bestandig blitt behandlet helt annerledes enn oss andre. For eksempel har hun ikke fått kjefte når hun har gjordt noe galt og fått masse skryt for middelmådige karakterer. Moren min gikk inn i en fødselspsykose da den mellomste søsteren ble født så jeg har tenkt at dette er grunnen til forskjellsbehandlingen. 

Nylig betrodde min mor meg at det skjedde noe traumatisk da hun ble gravid den mellomste søsteren. Jeg turte ikke å spørre om detaljer for det var tydelig at dette var et sårt tema for moren min. For meg hørtes det ut som at søsteren min er resultatet av en voldtekt. Men jeg føler meg 100% sikker på at vår får ikke er i stand til å voldta. Mine foreldre er fremdeles gift. 

Kan det være noen annen forklaring på det min mor sa? Hvis vi bare er halvsøsken så vet jeg ikke om vår far vet om dette. Min mellomste søster ligner ikke så mye oss andre, men jeg har ikke tenkt så mye over dette tidligere.

Anonymkode: 28ee5...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta Dna test 

Anonymkode: 5230c...e21

Skrevet

Problemer i graviditeten? Fall, bilulykke, andre situasjoner som satt graviditeten i fare? 

Anonymkode: f0356...fc9

Skrevet

Jeg synes du skal la dette være. Var sammen med en som fikk vite i voksen alder at han var resultat av en voldtekt, og det ødela han. 

Anonymkode: e117d...6e2

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta Dna test 

Anonymkode: 5230c...e21

I så fall må hun være helt åpen med søsteren sin og foreldrene sine. Hadde min bror gjort noe slikt mot meg bak min rygg, ville jeg aldri tilgitt ham.

Skrevet

Eh, du må jo spør moren din? Hun åpnet jo opp for det??

Anonymkode: ca6c2...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...