Gå til innhold

Hvordan ta intiativ til sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg slik at jeg er interessert og har fått følelser for ei. Vi begge er lesbisk. Vi har kjent hverandre i 3 år nå og har ikke møttes sånn kjempe ofte, men vi har møtt hverandre. Og vi skal møtes igjen i Januar. Og jeg vet ikke hvordan hun ser på meg, men da jeg spurte hun for par år siden hva hun er ute etter på datingsappen. Så skrev hun vennskap, noen å drikke øl med og leke med. Og jeg tolker leke som jaaa, you know. 

Jeg tenker det hadde kanskje vært naturlig å referere til den samtalen før jeg kaster meg over noen. Noe som jeg heller ikke hadde gjort uansett. Men hvordan kan jeg ta skrittet videre å få det til å bli noe kos og lek? 

Jeg er helt ny på dette. Og har aldri hatt sex før til tross for at jeg er 23 år. Men jeg har funnet noen jeg liker og jeg må ta skritta riktig. For det jo ikke sikkert hun vil. Og jeg vil det skal skje på en ordentlig måte

Anonymkode: 84463...5ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp

Skrevet

Jeg hadde også tolket «leke» som kos og sex ja.

Hmm, ikke så lett å gi konkret råd. jeg ville bare prøvd meg forsiktig frem, og jeg vil tro du fort merker om hun tenker det samme som deg eller ikke😊 Lykke til.

Anonymkode: 60839...844

Skrevet
På 9.12.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Og har aldri hatt sex før til tross for at jeg er 23 år. Men jeg har funnet noen jeg liker og jeg må ta skritta riktig.

Korrekt, dette er viktig når det kommer til sex.

Anonymkode: c00d6...a7b

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke si at du er litt forvirret over de signalene hun sender ut da? Fortelle at du liker henne så får hun svare på om det er gjensidig.

Skrevet
På 9.12.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev:

Nå har det seg slik at jeg er interessert og har fått følelser for ei. Vi begge er lesbisk. Vi har kjent hverandre i 3 år nå og har ikke møttes sånn kjempe ofte, men vi har møtt hverandre. Og vi skal møtes igjen i Januar. Og jeg vet ikke hvordan hun ser på meg, men da jeg spurte hun for par år siden hva hun er ute etter på datingsappen. Så skrev hun vennskap, noen å drikke øl med og leke med. Og jeg tolker leke som jaaa, you know. 

Jeg tenker det hadde kanskje vært naturlig å referere til den samtalen før jeg kaster meg over noen. Noe som jeg heller ikke hadde gjort uansett. Men hvordan kan jeg ta skrittet videre å få det til å bli noe kos og lek? 

Jeg er helt ny på dette. Og har aldri hatt sex før til tross for at jeg er 23 år. Men jeg har funnet noen jeg liker og jeg må ta skritta riktig. For det jo ikke sikkert hun vil. Og jeg vil det skal skje på en ordentlig måte

Hvorfor gjøre alt så komplisert med tanker om HVORDAN gå fram??? Klem henne når det faller seg naturlig, kyss henne på kinnet om du føler klemmen ble tatt godt i mot , om kysset ble godtatt så smil pent og kyss henne på munnen, om hu godtar det så beføl henne litt, om tilbakemeldingen er god og hun beføler deg også så gå videre 😉 Finnes ikke vanskelig i det hele tatt, vet det av erfaring 😉 

Anonymkode: 18d58...531

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt at dette er vanskelig for mange. Jeg er veldig fan av at man blottlegger usikkerheten sin. Det går faktisk an å si at man gjerne vil ha sex, men ikke vet hvordan man skal gå frem. Er stemningen der så blir "alt" sexy.

Anonymkode: e46a3...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...