AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #21 Del Skrevet 10. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var utbrent følte jeg nærmest ingenting. Det var som at hele følelseslivet mitt flatet ut. Det er ikke så lett å utrykke store følelser når man faktisk ikke har særlig med følelser, generelt. Jeg tror at kroppen beskytter seg mot å føle når man er utbrent, fordi følelser tar krefter. Uansett om det er gode eller vonde følelser. Det er ikke kjekt å ha det slik, og for min del varte det med å ikke føle stort ganske lenge. (.....) Anonymkode: d7902...46b Tusen takk for at du delte! Jeg er ikke TS, men kjæresten min er deprimert og dette var en god påminnelse om noe jeg på en måte er klar over da jeg har hatt noen korte periode med mild depresjon selv, men "glemmer" hver gang jeg savner nærhet og kjærlighetserklæringer. Jo mer jeg krever jo mer trekker han seg unna. Det er ganske annerledes å bo sammen og ikke tenker jeg. Lettere å gi litt space når man er i samme hus, se hverandre litt innimellom. Når man besøker hverandre er det mer forventninger om at "nå skal vi ha det fint sammen." TS, jeg tror som flere her at det hun trenger er å være litt helt alene og ikke føle presset på å være en god kjæreste akkurat nå. Hvis dine følelser vedvarer, kan du f.eks ta kontakt etter noen uker og bare spørre hvordan det går. La henne forstå at du fremdeles bryr deg, uten å si så mye om hvor vanvittig du savner henne og hvor mye du elsker henne. (God jul, hvordan går det med deg?) Jeg husker fra da jeg var deprimert at det var vanskelig når (eks)mannen min fortalte om hvor fantastisk jeg var og hvor mye han elsket meg. Jeg følte at jeg ikke fortjente det, at jeg var en dårlig kjæreste som ikke følte nok for ham. Jeg klarte ikke gi noe. Tenkte det var bedre om jeg forsvant så han kunne finne lykken annet sted. Jeg syns det er ekstra vanskelig nå med deprimert kjæreste fordi vi hadde vært sammen så kort tid, jeg rakk ikke bli godt kjent med han og vite hva jeg egentlig betyr for han før han forsvant i tåka. Jeg var midt i rosa skyer av sterk forelskelse, så opplevde jeg at han ble mindre og mindre gira. Kan han komme dit igjen? Hva er det jeg venter på? Hvem er han egentlig og hva føler han om han en dag blir frisk? Hvis du rakk nesten et år med henne før hun ble syk, vet du vel mer om dette? Du vet at det er henne du vil ha? I så fall ville jeg ha ventet på henne, en stund i det minste. Samle sammen alt du har av tålmodighet og vent å se om hun vil ha kontakt og treffe deg igjen om en stund. Håper det ordner seg for dere 🧡 Anonymkode: 06c59...257 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå