AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Noen som har prøvd produkter som har hjulpet mot nupper og rød hud i ansiktet? Anonymkode: 99015...4d3
Blingblingtahei Skrevet 10. desember 2019 #2 Skrevet 10. desember 2019 Jeg leste tidligere noe her som rett og slett ble min redning. Mange ganger har jeg slitt med nupper som ble røde og klødde litt, spesielt i panna og på haken og jeg leste et tips om å bruke fungural sjampo som jeg lot sitte på litt, brukte denne bare når jeg dusjet selv om det sto jeg skulle bruke den i 10 min hver dag. For meg holdt det å la den sitte på noen minutter under dusj. Bare etter noen dager ble nuppene mye bedre, og etter en uke forsvant de, som magi. Ikke hatt behov for å gjennomføre behandlingen på nytt, og syntes heller ikke den var kraftig på huden.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #3 Skrevet 10. desember 2019 Dette kan jo være alt mulig rart, så behandlingen bør tilpasses diagnosen? Kan være rosacea, keratosis polaris, vanlige kviser eller noe helt annet. Anonymkode: b9484...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå