AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hei Jeg ønsker å overraske kjæresten med forstørra bilder av kroppen, da bryster og bestille disse via nett på fotoknudsen.no Før jeg bestiller, ønsker jeg å vite om de som lager disse ser resultat og kan dra utnytt av dem? Ta dem til egne og/eller spre dem? Eller er bilder man bestiller 100% garantert private for kjøper? Viser pupper, og ikke ansikt, men ble litt... i tenkeboksen på om deg kan komme på avveie eller liknende. Anonymkode: 89fc9...15e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Det enkle svaret er at ja, de ansatte ser på og kvalitetssikrer bildene. De har selvsagt ikke lov til å spre bildene eller "ta" dem selv, men det kan jo skje. Dersom du er bekymret for dette, kan du kanskje printe dem selv? Anonymkode: 687f1...e7d 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har jobbet i fotobutikker. Dette var før digitale bilder kom. Vi så på alle bildene før de ble levert. Tro meg, litt pupp er ikke spesielt interessant (ikke andre kroppsdeler heller) vi tok aldri kopi av bildene, men har mulighet. Så ja, det kan skje, men... Hvis det er fint bilde av god kvalitet ville jeg helt klar ha spantert på meg en fin print fremfor å gjøre det selv hjemme. Anonymkode: 12b13...094 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Les butikkens vilkår. Anonymkode: b9f78...3b8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Fotoknudsen er såpass seriøs aktør at det er ingen fare for spredning. Jeg ville ha bestilt dette produktet. Anonymkode: bb852...e49 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 Nå har vel mange fotobutikker automater hvor man kan ordne print selv? Anonymkode: 5111c...261 1
kaleidoskop Skrevet 11. desember 2019 #7 Skrevet 11. desember 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Nå har vel mange fotobutikker automater hvor man kan ordne print selv? Anonymkode: 5111c...261 De er skikkelig dårlig. Ville levert inn til en lab.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #8 Skrevet 11. desember 2019 Har bestilt nakenbilde gjennom fotoknudsen. Aldri opplevd noe problem, og har aldri vært redd for at noen som jobber der skal ta eller spre bildene. Det er da virkelig ikke vanskelig å finne nakenbilder av folk som ønsker å ligge ute på nett Anonymkode: 6e76c...c75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå