Gjest Maja83 Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 Jeg var hos ei venninne her om dagen, og da jeg skulle hjem var det plutselig drittvær, så jeg fikk låne regntøy av henne, dvs. det var vel mora hennes sitt. Det var greit, men så brukte jeg det dagen etter. Først hadde jeg litt problemer med å få glidelåsen i jakka riktig inni, så jeg dro lit hardt til, og da gikk det. Fint, tenkte jeg, men mens jeg var ute, så gikk den pluselig opp. Den delte seg nedenfra selv om jeg hadde trukket den igjen. Etter mye strev fikk jeg den ned igjen, og prøvde på nytt, men etter en liten stund skjedde det samme igjen. Jeg tror jeg ødela den da jeg dro den hardt igjen da den satt fast, for den virket fint dagen før. Det er ei ganske dyr jakke, og jeg er redd for hva mora hennes vil si (hun er ikke hjemme nå). Skal jeg si det til venninna mi, eller skal jeg late som ingenting, og bare levere den tilbake? Kommer jo sikkert til å få kjeft...Eller vet noen om det går an å reparere sånne glidelåser?
Gjest Gjesten Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Det er rimelig frekt å bare levere den tilbake uten å si noe. Jeg ville helt klart ha sagt ifra, og for alt du vet kan den jo ha vært ødelagt fra før.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mai 2005 #3 Skrevet 30. mai 2005 Du får garantert mindre kjeft dersom du sier fra enn dersom du prøver å lure deg unna! Bli voksen..
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2005 #4 Skrevet 30. mai 2005 Du får garantert mindre kjeft dersom du sier fra enn dersom du prøver å lure deg unna! Bli voksen.. Enig! Jeg hadde ikke blitt overbegeistret hvis noen ødela en jakke, men det er ikke så mye å gjøre med det heller.. Men hvis en person ødela en jakke OG prøvde å snike seg unna, da hadde jeg blitt sint. Kanskje bedt om erstatning til og med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå