AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 For ca. 10 år siden, da jeg var rundt 25 år, besøkte jeg den nå nedlagte swingersklubben som lå i Parkveien. Jeg hadde akkurat avsluttet et lengre forhold og var ikke på utkikk etter ny kjæreste med det første, så derfor ønsket jeg å prøve noe nytt og spennende. Jeg hadde litt gangbang-erfaring fra tidligere, men det var kun på hoteller eller hjemme hos folk, så tanken på å dra til en swingersklubb pirret meg. Jeg ringte en av de som jobbet der noen dager i forkant, og fikk beskjed om at fredag var en fin dag å dra dit som singel mann. Og det passet bra for da kunne jeg ta turen dit etter jeg hadde tatt noen lønningspils med jobben. Jeg dukket opp i 23-tiden og kjente jeg var ganske spent og litt nervøs. Spent fordi jeg ikke ante hva slags kvinner jeg ville møte der, og om det i det hele tatt ville bli noe sex. Og nervøs fordi jeg ikke ønsket å se noen kjente fjes der, noe jeg heldigvis ikke gjorde. Jeg kledde av meg i garderoben og tok en dusj, surret et håndkle rundt livet før jeg gikk opp i et sitteområde som også hadde en bar. Jeg spurte om de solgte øl der og det gjorde de ikke, men jeg kunne likevel få en flaskeøl gratis om jeg ønsket, og det takket jeg ja til. Jeg ble sittende i baren og drikke ølen, mens jeg kjente på atmosfæren. Det satt en liten gjeng på kanskje 5 menn og 2 kvinner (én blondine og én brunette) i 40-årene og skravlet litt bortenfor, men jeg var litt for beskjeden til å gå bort dit. Da jeg var ferdig med ølen bestemte jeg meg for å ta turen ned i kjelleren, som var der knullingen foregikk. Men da jeg kom ned var det ingen som knullet for øyeblikket, men det satt også en liten gjeng i en sofagruppe der, her var 1 kvinne og 4-5 menn. Etter å ha gått litt frem og tilbake for å bli kjent med lokalene, bestemte jeg meg for å sette meg ned sammen med dem. De var hyggelige mennesker, selv om jeg ikke gjorde så mye annet enn å hilse. Jeg var ikke helt varm i trøya ennå. Etter en liten stund hørte jeg stemmer og latter fra trappen, og det var gjengen fra baren som var på vei ned. Nå hadde ingen håndklærne rundt seg lenger, så dette lovet bra. De gikk forbi oss og inn på et stort rom litt bortenfor, som hadde en del madrasser på gulvet. Jeg fikk lyst til å bli med dem, men ville ikke være den kåte unggutten som plutselig reiste seg og fulgte etter dem, så jeg ble sittende. Men det tok ikke mange minutter før samtlige i sofagruppen reiste seg og også gikk inn på det rommet, så da var det bare å slenge seg på. Da vi kom inn i rommet lå blondinen og slikket brunetten i fitta mens mannfolkene sto rundt og smårunket. Dette var første gangen jeg hadde sett to kvinner slikke og fingre hverandre, så pikken min sto rett opp og nærmest dirret. Jeg runket ikke engang for jeg var redd for å sprute, så jeg holdt meg bare i bakgrunnen. Etter hvert la to av mennene seg ned på madrassen og begynte å delta i fingringen. Jeg tipper det var mennene deres, for resten (inkludert kvinne nr. 3) sto fortsatt og kikket. Det gikk sakte over fra fingring til slikking, før han ene mannen bestemte seg for å putte pikken inn i brunetten. Etter litt satt resten av mennene seg ned på madrassene selv, så nå var det en liten klynge der nede, selv om det fortsatt kun var 2 menn som knullet. Jeg bestemte meg for å sette meg ned selv, og fikk en god plass ganske nærme hodet til brunetten. Denne kvinnen hadde langt bølgete hår, store pupper og en fin kropp med feminine kurver (minnet litt om Eli Kari Gjengedal fra TV2), mens blondinen var veldig slank med kortere hår, og små faste pupper. Vakre kvinner, begge to. Gradvis begynte resten å beføle dem forsiktig, og det virket som det var ganske “fritt frem” for alle å delta. Jeg bestemte meg for å ta forsiktig på skulderen hennes, men jeg var usikker på om hun engang merket det, for mannen knullet henne ganske grundig nå og hun stønnet veldig høyt. Men det tok kun noen sekunder før hun førte hånden min over brystet hennes, så nå var jeg plutselig “med” selv. Jeg knadde den forsiktig mens jeg smårunket og før jeg visste ordet av det tok hun over runkingen. Nå runket hun meg og en annen mann med begge hender mens hun selv ble knullet, og det var så utrolig spennende å være med på dette. Blondinen lå nå ved siden av henne og ble knullet av en annen mann, men jeg fokuserte mest på brunetten. Den tredje kvinnen aner jeg ikke hvor det ble av. Men det tok ikke lang tid før jeg merket at nå må jeg straks sprute, så jeg trakk meg litt tilbake. For jeg ville jo helst knulle en av dem og ikke kun bli runket. Jeg sto nå litt bak og så på det hele, og da mannen hennes hadde tømt seg, tok en annen mann over. Mannen hennes brukte ikke kondom, så nestemann måtte pent finne seg i å få litt naturlig glidemiddel på pikken, men han hadde jo kondom så det var ikke så farlig. Denne mannen holdt ikke ut særlig lenge, og da han trakk seg ut tok plasserte nok en mann seg mellom beina hennes og fortsatt der han forrige slapp. Jeg holdt også et øye med blondinen som kun så ut til å knulle én mann, så da tenkte jeg at jeg heller skulle prøve meg på brunetten. Nå var jeg nede på madrassen igjen, og satt slikt til at det mest sannsynlig ble min tur så fort mannen som knullet var ferdig. Og min tur ble det. Da han trakk seg ut av henne, satt jeg meg mellom beina hennes og tok på kondomet. Jeg var så hard og klar nå at jeg ikke engang puttet pikken forsiktig inn i henne (hun var jo også veldig godt oppvarmet), her var det full fart fra første støt. Hun hadde hele tiden stønnet høylytt og det dempet seg ikke mens jeg knullet henne heller, og det var veldig deilig å høre på. Denne kvinnen elsket pikk, og det virket ikke som hun kunne få nok. På dette tidspunktet vekslet hun også på å suge to forskjellige menn med korte mellomrom, og hun prøvde også å putte begge pikkene inn i munnen samtidig uten at hun klarte det helt. En mann begynte å kose med fitta hennes mens jeg knullet, noe jeg ikke var helt komfortabel med, men jeg var var altfor godt i gang til å trekke meg bort nå. Så jeg måtte bare tåle at fingrene hans kom nær pikken min av og til. Plutselig ser jeg at den ene mannen spruter i munnen og på kinnet hennes, og hun svelger det hun kan. Personlig er jeg svært glad i munnsprut, så jeg måtte selvfølgelig spørre om jeg også kunne sprute i munnen hennes. Hun svarte ja, og jeg merket at jeg øyeblikkelig nærmet meg klimaks. Jeg trakk meg ut, dro av kondomet og puttet pikken i munnen hennes. Hun sugde meg veldig godt mens hun runket meg fort og bestemt, og jeg merket ballene jobbet på høygir nå. Det føltes som jeg skulle sprenge, og da jeg sprutet var det svært mye sperm som kom ut. Pikken pumpet og pumpet mens hun svelget alt og stirret meg i øynene. Jeg stønnet høyt og følte at jeg nesten skulle besvime, så deilig var det. Da jeg var ferdig gikk jeg opp og tok en ny dusj. Nå hadde jeg vært i der i to timer, og jeg begynte å bli litt trøtt. Jeg hadde mest lyst til å dra hjem, men bestemte meg for å bli litt lenger siden dette var mitt første besøk. Så jeg satt meg i baren og drakk en øl til. Nå satt det også et ektepar i baren, og de var litt eldre, kanskje rundt 55 år begge to. De hadde visst vært på klubben ganske ofte. Nå var jeg mye roligere og følte meg mer inkludert, så praten med dem satt løsere nå enn da jeg kom dit. Da de hadde drukket opp, ville de ned og se på gangbangen i kjelleren. De lurte på om jeg jeg ville bli med dem, og jeg takket ja. Da vi kom ned var fortsatt gangbangen i full gang, og det så ikke ut til å ta slutt med det første heller. Det virket nesten som det var enda flere menn der nå, så vi tre holdt oss i bakgrunnen og kikket. Jeg merket at blodet sakte men sikkert begynte å fylle seg i pikken min igjen, og jeg sto der nå halvstiv. Ekteparet hadde fått med seg utviklingen mellom beina mine og begge smilte mens de kikket på meg. Uten å spørre, tok konen et nokså forsiktig tak rundt pikken min og runket meg veldig sakte mens hun så videre på gangbangen. Hun spurte om jeg skulle ned på madrassen og ta en ny runde, men jeg sa at akkurat nå var det mer spennende å stå sammen med dem. Hun spurte da om jeg kanskje ville bli med de to på et litt mer privat rom, og uten å helt vite hva som ventet meg, svarte jeg likevel ja. Vi gikk inn på naborommet, som var mye mindre og kun besto av én dobbeltseng. Om jeg ikke husker feil var hele rommet kun denne sengen, det var altså ikke noe gulv rundt sengen. Vi gikk alle tre opp i sengen og jeg begynte å ta på henne. Hun var nok “sjefen” i forholdet, for mannen ble bare bedt om å sette seg i hjørnet og se på oss, noe han gjorde øyeblikkelig. Denne kvinnen var som sagt litt eldre og også “rundere i kantene”, men jeg synes likevel det var så spennende der og da at alder og utseende var lite relevant for meg. Jeg begynte å suge på de frodige puppene hennes og hun fortsatte å runke meg og leke med ballene mine. Forsiktig begynte jeg å kjenne på fitta hennes, og den ble stadig våtere mens hun pustet tyngre. Hun var en bestemt kvinne og begynte å sjefe litt over meg også, noe som var helt OK. Hun dyttet meg ned på rygg tok på et kondom. Så satt hun seg forsiktig på pikken min og begynte å ri mens hun ba meg om å fortsette å suge puppene hennes. Mannen sa ikke mye, men jeg så at også han hadde blitt hard nå der han satt. Etter å ha ridd litt, ba hun meg om å knulle henne bakfra og jeg var ikke vanskelig å be. Samtidig ble mannen hennes kommandert til å legge seg på ryggen i 69-stilling under henne, slik at han godt kunne se at pikken min gikk ut og inn i kona hans. Og det virket som dette var en slags rutine de hadde for hun sa bare noe som “på plass”, og vipps så lå han der. Heller ikke nå var jeg helt komfortabel med å ha en mann så nærme pikken min, men siden hun lot meg knulle henne lot jeg det bare gå. Jeg kjente ballene mine treffe ansiktet hans av og til, og han ga uttrykk for å like det ved å stønne litt. Hun dyttet også hoftene sine ned slik at vi var så nærme ansiktet hans som mulig. Nå var vi i full gang her også, og jeg knullet henne så hardt jeg kunne. Siden dette var min andre runde merket jeg at jeg holdt ut mye lenger, så det var bare å kjøre på. Nå hadde vi også fått et par runkende tilskuere i døråpningen, noe jeg syntes var ekstra opphissende. Men dette var ikke en gangbang, så de måtte pent finne seg i å kikke på oss denne gangen. Hun stønnet høyere og høyere og sa nå kom hun snart. Da hun kom fikk jeg beskjed om å knulle videre og jeg fortsatte mens svetten rant. Nå var vi alle tre ganske høylytte og det var enda flere tilskuere i døråpningen. Hun snakket også litt "ned" til mannen sin der han lå og så kona hans gjennom mange år ble knullet av en på halvparten av deres alder, men det virket som han hadde det som plommen i egget. Han prøvde nå å runke litt, men fikk fort beskjed om å ikke røre pikken sin. Så da var det bare å adlyde sjefen. Jeg hadde veldig lyst til å sprute i munnen hennes også, men jeg visste ikke om hun ville det og jeg turte ikke spørre henne, så denne gangen sprutet jeg bare i kondomet. Dette ble også en veldig bra orgasme og jeg måtte holde meg godt fast i rumpa hennes mens jeg ga henne de siste støtene. Da jeg trakk ut pikken landet den i ansiktet på mannen hennes og han så ut til å like at det var så mye sperm i kondomet. Vi ble sittende litt i sengen og prate og nå var kona mer hyggelig igjen, og hun sa at hun håper jeg ikke ble skremt av henne, men at hun ofte ble litt “revet med”. Og jeg svarte at det gikk helt bra, og at det hadde vært en spennende opplevelse. Men nå var på tide for dem å komme seg hjem, og jeg tenkte det samme. Nå var klokken passert 3, og jeg var sliten og veldig fornøyd med mitt første besøk på en swingersklubb. Kvelden ble mye bedre en jeg noen gang kunne forestilt meg. Jeg har vært på swingersklubber flere ganger etter det besøket (selv om det er en stund siden nå), og synes det alltid har vært spennende. Alle jeg har kommet i kontakt med der har alltid vært veldig hyggelige, og jeg vil personlig si takk til alle kvinnene som lar fremmede menn knulle dem etter tur. Det er forståelig nok ikke for alle, men jeg setter stor pris på at noen liker det Anonymkode: a911b...d93 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Du får sende sexnovellen din til Cupido. Anonymkode: fe84e...e81 10
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Fin historie, opplevde faktisk noe lignende på VIP, bare at det er 15 eller 16 år siden. Synd det ble nedlagt. Eksisterer det noen swingersklubber i Oslo nå om dagen? Vet det er en i Tønsberg, men det er så knotete å komme seg dit. Anonymkode: 30b78...05b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fin historie, opplevde faktisk noe lignende på VIP, bare at det er 15 eller 16 år siden. Synd det ble nedlagt. Eksisterer det noen swingersklubber i Oslo nå om dagen? Vet det er en i Tønsberg, men det er så knotete å komme seg dit. Anonymkode: 30b78...05b Takk! Ja, det er veldig synd. Har gode minner fra både VIP og den i Parkveien. Leste at det skulle åpne en ny klubb i Oslo som het Teaze eller noe, men usikker på når det evt. vil skje. Har ikke vært i Tønsberg selv av samme grunner som deg, men hørte at den er bra. TS Anonymkode: a911b...d93
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 https://www.nakenprat.com/generell-prat/574820-mitt-forste-besok-pa-swingersklubb.html Anonymkode: 6977e...45b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får sende sexnovellen din til Cupido. Kanskje det, ja. Synes det er gøy å skrive om slikt TS Anonymkode: a911b...d93
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 *gjeeeeesp Hvem bryr seg om at du drakk en øl eller to i baren? Anonymkode: 467dd...ca1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: *gjeeeeesp Hvem bryr seg om at du drakk en øl eller to i baren? Er vel strengt tatt ingen som bryr seg egentlig, men jeg liker å ha med detaljer slik at leseren lettere kan leve seg inn i historien. Og jeg er klar over at dette er lang/kjedelig lesning for noen, men jeg skrev dette kun for gøy Anonymkode: a911b...d93 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå