AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har vært greit overvektig i nærmere 10 år. Kiloene har sneket seg på gradvis, og plutselig står man der og er 100 kg samt at de pene klærne i skapet(og i butikkene!) ikke passer lengre... Nå har jeg startet på reisen nedover, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre med de små klærne. Har hatt lyst til å spare på de for så å bruke når jeg passer de igjen, men kommer jeg til å gjøre det? Vil jeg ikke heller ha noe nytt og fint? Hva gjorde du med disse klærne? Anonymkode: 1a359...85a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har tatt vare på det som er hjemmestrikket, og dyrere klassiske plagg i nøytrale farger. Resten har gått til Fretex o.l. Anonymkode: d3f4f...d1d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Jeg har tatt vare på de klærne jeg liker godt. De vil jeg jo gjerne bruke igjen. Anonymkode: 1bb8f...3ac
Whistler Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Du vil ha noe nytt og fint, og så vil du bruke noe av det du har fra før. Det er lite som slår å gå i butikken og prøve og deretter kjøpe ei bukse som er 5 tommer mindre enn den forrige du kjøpte. De buksene du har i skapet er ikke den samme gode premien for innsatsen.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Jeg sparte på de klærne jeg likte godt og ga bort resten til en ikke-religiøs organisasjon (f.eks. Røde Kors eller UFF). Min smak har jo endret seg med årene, så det er mange av klærne jeg ikke er interessert i å gå med lenger. Jeg synes det var ganske så stas å komme inn i de gamle favorittklærne mine, jeg. Det var en god premie for innsatsen. I tillegg til nye skatter. Anonymkode: ae51c...cf1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #6 Skrevet 11. desember 2019 Jeg har spart på klær jeg har likt (kvalitet, fasong, farge) uansett hvilke størrelse jeg er. Nå er jeg på vei ned og synes det er kjekt å ta på klær jeg egentlig trives i uten å måtte ut å finne nye. Synes det er styr å handle i butikken (både å finne og prøve). Har en tidløs/nøytral garderobe. Så klærne i skapet er ikke helt ut. Jeg lurer heller på om jeg skal ta vare på klær som har blitt for store (særlig de største størrelsene) for jeg har aldri lyst å bruke de igjen. Anonymkode: 2e8a7...79b
Gjest Lykkeligper Skrevet 12. desember 2019 #7 Skrevet 12. desember 2019 Jeg er altfor lat og pleier sjeldent å rydde i skapet mitt. Har ikke flyttet på mange år heller, så ting har alltid vært der de har vært. Men etter en vektreduksjon på 20+ kg, så måtte jeg selge unna masse klær som var i små størrelser, men ble for store for meg. Det jeg gjorde var at jeg la alle klærne som måtte selges i egne poser, la de ut for billig penge og fikk nesten alt solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå