Gå til innhold

Sparer dere på klærne som er for små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært greit overvektig i nærmere 10 år. Kiloene har sneket seg på gradvis, og plutselig står man der og er 100 kg samt at de pene klærne i skapet(og i butikkene!) ikke passer lengre...

Nå har jeg startet på reisen nedover, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre med de små klærne. Har hatt lyst til å spare på de for så å bruke når jeg passer de igjen, men kommer jeg til å gjøre det? Vil jeg ikke heller ha noe nytt og fint? 

Hva gjorde du med disse klærne? 

Anonymkode: 1a359...85a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt vare på det som er hjemmestrikket, og dyrere klassiske plagg i nøytrale farger. Resten har gått til Fretex o.l.

Anonymkode: d3f4f...d1d

Skrevet

Jeg har tatt vare på de klærne jeg liker godt. De vil jeg jo gjerne bruke igjen. 

Anonymkode: 1bb8f...3ac

Skrevet

Du vil ha noe nytt og fint, og så vil du bruke noe av det du har fra før.
Det er lite som slår å gå i butikken og prøve og deretter kjøpe ei bukse som er 5 tommer mindre enn den forrige du kjøpte.  De buksene du har i skapet er ikke den samme gode premien for innsatsen.

Skrevet

Jeg sparte på de klærne jeg likte godt og ga bort resten til en ikke-religiøs organisasjon (f.eks. Røde Kors eller UFF). Min smak har jo endret seg med årene, så det er mange av klærne jeg ikke er interessert i å gå med lenger. Jeg synes det var ganske så stas å komme inn i de gamle favorittklærne mine, jeg. Det var en god premie for innsatsen. I tillegg til nye skatter.

Anonymkode: ae51c...cf1

Skrevet

Jeg har spart på klær jeg har likt (kvalitet, fasong, farge) uansett hvilke størrelse jeg er. Nå er jeg på vei ned og synes det er kjekt å ta på klær jeg egentlig trives i uten å måtte ut å finne nye. Synes det er styr å handle i butikken (både å finne og prøve). Har en tidløs/nøytral garderobe. Så klærne i skapet er ikke helt ut. Jeg lurer heller på om jeg skal ta vare på klær som har blitt for store (særlig de største størrelsene) for jeg har aldri lyst å bruke de igjen.

Anonymkode: 2e8a7...79b

Gjest Lykkeligper
Skrevet

Jeg er altfor lat og pleier sjeldent å rydde i skapet mitt. Har ikke flyttet på mange år heller, så ting har alltid vært der de har vært. Men etter en vektreduksjon på 20+ kg, så måtte jeg selge unna masse klær som var i små størrelser, men ble for store for meg. Det jeg gjorde var at jeg la alle klærne som måtte selges i egne poser, la de ut for billig penge og fikk nesten alt solgt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...