Olivia Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 denne meldingen får jeg opp så godt som hvver gang jeg er inne på noe, og deretter trykker på tilbake knappen for å komme tilbake til forrige side..hva kommer dette av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Hei! Dette er noe som kommer ved postede data, dvs. hvis du har vært inne på en side og fylt inn noe i et felt, og klikket OK eller Post eller noe annet. Da er den forrige siden ugyldig (du har lagt inn nye data) og browseren/serveren sjekker dette og gir en advarsel. Men du skal bare får dette der du poster data, ellers er det noe mikk-makk. dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 6. september 2002 #3 Del Skrevet 6. september 2002 Har du prøvd å trykke 'oppdater' for siden da? Da får du som regel opp siden igjen, men uten den info du evt. har oppgitt. Denne beskjeden kommer også opp hvis du er inne på mail, og åpner en ny siden med ctrl+n. Det er nok en sikkerhetsgreie som skal sikre at ikke andre brukere av dataen skal kunne kose seg med å tulle med din mail, finne ut opplysninger du har oppgitt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terje Skrevet 6. september 2002 #4 Del Skrevet 6. september 2002 Hvis du f.eks er inne på nettbanken din og logger ut, og prøver å gå tilbake til denne siden - ja da vil du få denne meldingen! Det er normalt. Du vil sikkert se at det er sider som begynner med https:// og ikke http:// Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 7. september 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 7. september 2002 ja, det kommer bare opp på sider hvor jeg har fylt ut noe, men likevel var det ikke sånn før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå