AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Jeg bruker 80B, men det er egentlig for stort for meg. Dvs den passer over alt bortsett fra at jeg ikke fyller ut på toppen av cup'en. Altså det blir glippe mellom puppen og BH'en på oversiden. Må jeg da ned til 80A? Eller er det kanskje 75B som blir riktig? den passer jo helt fint i lengden rundt, og rundt puppen liksom. Anonymkode: 69941...9ff
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 En BH skal sinte ganske stramt rundt, og da vil puppen ligge fint oppi cupen. Siden det er litt forskjell i fasong på cupen i forskjellige merker og modeller kan du likevel oppleve at puppen ikke ligger riktig selv om det er riktig størrelse, og da må du bare prøve en annen modell. Der er derfor viktig å prøve BH i butikken. Ut i fra din beskrivelse skal du nok heller ha 75B eller 75C, eller kanskje du faktisk skal ha 70C. Det er veldig vanlig å bruke alt for stor omkrets, og da er det lett å få feil belastning på nakke og skuldre. BH som ikke passer kan faktisk også føre til at du får så mye press på siden av puppen at du skader brystvevet, noe som kan gi plager om du senere skal amme. Anonymkode: 5fc54...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Å finne omkretsen er jo ganske enkelt hvis du har et målebånd. Hvis den er 80 må du ned til 80A Anonymkode: c16fc...73c
Kniv & gaffel Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å finne omkretsen er jo ganske enkelt hvis du har et målebånd. Hvis den er 80 må du ned til 80A Anonymkode: c16fc...73c Ikke nødvendigvis. Siden BHen er elastisk, bør BH-størrelsen være mindre enn omkretsen på kroppen. Er du 80 rundt, tipper jeg at 75 er passe. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå