AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg har et sumo ABO og en venninne med dårlig råd og uten TV kanaler så jeg ga henne passordet så hun kunne låne den. Men det går ikke an å se flere av gangen. Jeg bruker jo også sumo ofte ( derfor jeg betaler for det ) Men hun går hjemme hele dagen, jeg jobber natt så når jeg skal slappe av på dagen så ser jeg da på dette. Men da bruker hun det ofte og da kommer det opp hos meg at det spilles av et annet sted og det programmet jeg er oppi stopper.. Trykker jeg « spill av her » slutter det da hos dem. Noen ganger blir det sånn « trykke kamp » og programmet jeg ser på blir avbrutt sikkert 20 ganger. Jeg vil jo ikke være kjip og dette er jo et i-lands problem men også jævlig irriterende når man faktisk betaler for noe å prøver å være grei å låne bort. Det kommer meldinger som « er du ferdig snart » « sønnen er syk å skal se på » .. Deres tanker? Anonymkode: 3af3d...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Del Skrevet 9. desember 2019 Skift passord!! Og gi beskjed om at vennetjenesten er avsluttet Anonymkode: fa3ff...f39 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Del Skrevet 9. desember 2019 Bytt passord ja. Hvis hun er så frekk at hun spør om det nye får du bare si at det er så stress når ikke flere kan se samtidig, og at hun dessverre ikke kan låne kontoen mer. Enkelt og greit. Anonymkode: cda4c...a3d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 9. desember 2019 #4 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg ville sagt at det er helt greit at hun bruker det når du ikke skal se på noe, men at siden det er du som faktisk betaler for det så har du førsteprioritet på det. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg å søstra mi har en sånn ordning. Jeg har ordnet slik at flere kan se 🤷♀️ Så slipper vi det problemet Anonymkode: 826e0...19e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Del Skrevet 9. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg å søstra mi har en sånn ordning. Jeg har ordnet slik at flere kan se 🤷♀️ Så slipper vi det problemet Anonymkode: 826e0...19e Hvorfor skal hun betale ekstra for at at andre skal se? Får da være måte på. Anonymkode: cda4c...a3d 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Del Skrevet 9. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et sumo ABO og en venninne med dårlig råd og uten TV kanaler så jeg ga henne passordet så hun kunne låne den. Men det går ikke an å se flere av gangen. Jeg bruker jo også sumo ofte ( derfor jeg betaler for det ) Men hun går hjemme hele dagen, jeg jobber natt så når jeg skal slappe av på dagen så ser jeg da på dette. Men da bruker hun det ofte og da kommer det opp hos meg at det spilles av et annet sted og det programmet jeg er oppi stopper.. Trykker jeg « spill av her » slutter det da hos dem. Noen ganger blir det sånn « trykke kamp » og programmet jeg ser på blir avbrutt sikkert 20 ganger. Jeg vil jo ikke være kjip og dette er jo et i-lands problem men også jævlig irriterende når man faktisk betaler for noe å prøver å være grei å låne bort. Det kommer meldinger som « er du ferdig snart » « sønnen er syk å skal se på » .. Deres tanker? Anonymkode: 3af3d...3c2 Hadde vedkommende vært litt mere ydmyk, kunne jeg vurdert å ordne sånn at flere kan se samtidig ( mener at det skal være mulig ), men hun her er jo bare frekk. Det koster sikkert mere å dele konto, så hadde da foreslått at hun kunne vært med å betale halvparten f.eks, siden hun virker så lite takknemlig. Anonymkode: 7d3fb...7e0 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 9. desember 2019 #8 Del Skrevet 9. desember 2019 Hva med å svelge noen kameler og foreslå at du utvider slik at det er plass til flere brukere, også deler dere på månedsavgiften 😊? Delt på 2 blir det sikkert ikke ille. Og heller ingen trykkekamp. Men enig med mange at det er frekt av henne å mase når det er ditt abonnent. Jeg hadde en gammel bil når jet studerte. Brukte likevel mye bybuss. Var i en vennegjeng der jeg var eneste med bil Jeg lånte bort min gamle bil til ei veninne som bodde veldig langt unna skolen mot at hun betalte for drivstoff hun brukte , slik at hun skulle få det litt lettere. I starten var hun veldig ydmyg og takknemmelig. Men etter hvert ble hun sur når jeg trengte å bruke den selv 😮 og ble sløvere å sløvere med å fylle opp det hun brukte. Så ja utakknemlighet når man ønsker å hjelpe noen er ikke et ukjent fenomen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Del Skrevet 9. desember 2019 Vi betaler for premiumpakka så gutta i familien får sett fotball. Er vel mellom 400-500 i måneden. Har et vennepar som har dårlig råd som spurte om vi ville dele, så kunne vi låne Netflix av dem... den koster vel 99kr. Jeg sa at pga at programmet stopper, så deler vi ikke. Kjipt å trykke på den knappen 20 ganger i en serie... Så det er heller uaktuelt. Da tenker jeg at mannen til venninna mi får slutte å snuse, da har de 1500 mer i mnd som de kan bruke på slike ting 😊 Anonymkode: 350e9...4a6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #10 Del Skrevet 9. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi betaler for premiumpakka så gutta i familien får sett fotball. Er vel mellom 400-500 i måneden. Har et vennepar som har dårlig råd som spurte om vi ville dele, så kunne vi låne Netflix av dem... den koster vel 99kr. Jeg sa at pga at programmet stopper, så deler vi ikke. Kjipt å trykke på den knappen 20 ganger i en serie... Så det er heller uaktuelt. Da tenker jeg at mannen til venninna mi får slutte å snuse, da har de 1500 mer i mnd som de kan bruke på slike ting 😊 Anonymkode: 350e9...4a6 Netflix kan også brukes på flere skjermer, men da koster det mere enn 99,- Kan faktisk lønne seg å gå sammen flere husstander og dele på ulike abo. Anonymkode: 7d3fb...7e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #11 Del Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi betaler for premiumpakka så gutta i familien får sett fotball. Er vel mellom 400-500 i måneden. Har et vennepar som har dårlig råd som spurte om vi ville dele, så kunne vi låne Netflix av dem... den koster vel 99kr. Jeg sa at pga at programmet stopper, så deler vi ikke. Kjipt å trykke på den knappen 20 ganger i en serie... Så det er heller uaktuelt. Da tenker jeg at mannen til venninna mi får slutte å snuse, da har de 1500 mer i mnd som de kan bruke på slike ting 😊 Anonymkode: 350e9...4a6 Så nedlatende du er. Anonymkode: b9277...ec0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #12 Del Skrevet 9. desember 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Skift passord!! Og gi beskjed om at vennetjenesten er avsluttet Anonymkode: fa3ff...f39 Det hjelper vel ikke å skifte passord hvis venninna allerede er pålogget og ikke logger seg av? Anonymkode: 477cc...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 9. desember 2019 #13 Del Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nedlatende du er. Anonymkode: b9277...ec0 Er det nedlatende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemmon Skrevet 9. desember 2019 #14 Del Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper vel ikke å skifte passord hvis venninna allerede er pålogget og ikke logger seg av? Anonymkode: 477cc...b5b Jo, da må hun opprette passordet på nytt😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 9. desember 2019 #15 Del Skrevet 9. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper vel ikke å skifte passord hvis venninna allerede er pålogget og ikke logger seg av? Anonymkode: 477cc...b5b Skal vel være en mulighet til å logge av alle enheter dersom man bytter passord. I verste fall får TS slette denne brukeren og lage en ny. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #16 Del Skrevet 9. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Netflix kan også brukes på flere skjermer, men da koster det mere enn 99,- Kan faktisk lønne seg å gå sammen flere husstander og dele på ulike abo. Anonymkode: 7d3fb...7e0 Jo, for vi har Netflix også, den eldste sønnen studerer og bruker vår bruker. Han bor i en annen by, men vi betaler fortsatt 99😊 Anonymkode: 350e9...4a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #17 Del Skrevet 9. desember 2019 Her må det da gå an å bare si så enkelt som det er: «Jeg ville dele med deg for å være grei, men tenkte jo ikke over at bare en kan se på av gangen. Dette fungerer jo ikke. Siden jeg betaler for det, så vil jeg kunne bruke det når jeg vil uten avbrytelser. Så beklager, men du kan ikke bruke sumoen min mer». Er hun en oppegående person så skjønner hun greia. Også hadde jeg byttet passord - og hvis det ikke lar seg gjøre, sagt opp abonnementet og tegnet nytt - for å få henne ut! Man er jo bra frekk som får låne noe gratis og sender masemeldinger om «er du ferdig snart» Anonymkode: 58ab7...9cc 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #18 Del Skrevet 9. desember 2019 Kan venninnen din betale sånn at flere kan se samtidig? Om ikke så hadde jeg skiftet passord. Anonymkode: 69149...012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #19 Del Skrevet 9. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så nedlatende du er. Anonymkode: b9277...ec0 Jeg mente ikke å være nedlatende, men synes ikke det er greit å måtte stoppe avspillingen min når jeg er midt i et program. Dersom man snuser etc så kan man ofte det og bruke pengene på ting man har lyst på 😊 Anonymkode: 350e9...4a6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #20 Del Skrevet 9. desember 2019 Ts her. Vil liksom være grei, men er det noen som vet hvor mye det koster ekstra å ha sånn at flere kan se samtidig? Jeg har ikke så altfor mye av penger selv så begrenset med hva jeg kan bidra med for andre. Anonymkode: 3af3d...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå