AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Hei, Min lille tuppe er 1 år og snart 1 mnd. Hun har gått i bhg i 5 uker. Før barnehagestart sov hun ofte natten igjennom. Etter barnehagestart begynte hun å bli mer urolig på natten. Jeg var så dum å gi melk i flaska igjen, selvom hun ikke var helt våken. Nå har hun begynt å våkne på natten, og vi kan bruke en time på å roe henne. Tror mulig jeg også vekker henne da jeg er raskt inne på rommet selvom hun gråter i søvne(i håp om at hun ikke skal våkne..) Må sies at hun også har fått 3 gjeksler disse 5 ukene. Jeg er sliten og trenger bare råd og sympati. jeg har bestemt meg for at nå er nattflasken over, og hun får den ikke. stålsetter meg på flere netter med uro. For nå som det er rot uansett kan vi like gjerne kvitte oss med den jævla flaska... Vet ikke hvor jeg vil med dette, annet enn å lufte tankene og få noen skikkelige spark i rompa. For det trenger jeg. Kjenner at jeg blir uvell og kvalm når kvelden kommer, men tanke på hvordan natten vil bli.. Noen erfaringer? Anonymkode: e0c6a...995
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Korr: vi bruker en time før hun sovner igjen. Når hun våkner på natten er hu blid som en sol om jeg tar hu med inn på vårt rom. Legger jeg henne ned i senga si og går hyler hun. Anonymkode: e0c6a...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå