AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Jeg lurer på hva slags utdannelse dere har og hva lønna ligger på sånn ca? Syns det er vanskelig å vite hvilke fag jeg bør ta bortsett fra prosjektledelse og økonomi så jeg tar imot alle tips :) Anonymkode: cd923...230
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Jobbet som prosjektmedarbeider hos en større bedrift i et års tid, men jeg fikk ikke betalt, var NAV som tvang meg ut i praksis. Har humaniorautdanning. Anonymkode: 8c117...133
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Prosjektmedarbeider betyr jo bare at du deltar i et prosjekt. Tror ikke det er vanlig som egen stillingstittel. En prosjektmedarbeider kan jo være sykepleier, barnehagelærer eller alt mulig annet. Jeg jobbet som prosjektleder i mange år. Har bachelor i økonomi og arbeidsgiver betalte for Prosjektledelse 1, 2 og 3 på BI ved siden av jobben. Jeg tjente da ca. 600 000 kr, men det kommer veldig an å bransje, ansiennitet og din egen forhandlingsevne. Anonymkode: 89f76...f32 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Prosjektleder og koordinator er jo to vidt forskjellige ting... Anonymkode: 65ed2...f19 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Det er utrolig sprikende lønn i prosjektlederstillinger, siden ingen prosjekt er like. Jeg har ikke en ren prosjektlederstilling, men jeg er prosjektleder for et større prosjekt i et stort finanskonsern per i dag. Jeg har tatt tretrinnsmodellen til BI (i Prosjektledelse) som ble betalt av arbeidsgiver, samt at jeg har lang erfaring innenfor fagfeltet jeg jobber i. Fra tidligere har jeg en MBA. Tjener 750.000, pluss diverse avtalte bonuser ved oppnådde mål innenfor fristene som er satt. Anonymkode: e1aad...3d1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Prosjektkoordinator i kommunen - sosialfaglig utdanning + ledelse (videreutdanning.) Hjelper ikke sjeldent med kun ledelse eller prosjektledelse om du ikke har utdanning eller lang relevant erfaring innen fagfeltet du skal lede i.. Anonymkode: b2f33...28d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 Skulle være et / mellom hjelper ikke/sjeldent Anonymkode: b2f33...28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå