GÃ¥ til innhold

Sexchat

Gjest Tranma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chaturbate. Com

Anonymkode: 86779...3a5

Skrevet

Det er vel en sexchat på nakenprat? Ellers er det vel ikke så mange igjen. Og det er litt synd, egentlig. Har truffet flere via disse chattene når det var flere av dem for en del år siden.

Anonymkode: de523...6a4

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel en sexchat på nakenprat?

Den har vært død lenge, cupido har men du må være medlem, eroschat men der diskuterer de bare strikking og om været😂

MeWe er mye bedre, mange gode norske grupper der...og 321sexchat.com, noen få norske der, mange gøyale rom å velge i, masse bra bildedeling, men også mye spam men ikke virus og begge er gratis👌

Skrevet
22 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Den har vært død lenge, cupido har men du må være medlem, eroschat men der diskuterer de bare strikking og om været😂

MeWe er mye bedre, mange gode norske grupper der...og 321sexchat.com, noen få norske der, mange gøyale rom å velge i, masse bra bildedeling, men også mye spam men ikke virus og begge er gratis👌

Er på MeWe, men finner nesten bare amerikanske grupper.. har du noen gode tips på norske grupper eller eventuelt hva jeg kan søke på?? 

J-32

Anonymkode: e1855...4b2

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er på MeWe, men finner nesten bare amerikanske grupper.. har du noen gode tips på norske grupper eller eventuelt hva jeg kan søke på?? 

Flere norske grupper der ja, ja, bare legg meg til😉

Skrevet

finns eros chatten lengre? 

Anonymkode: d04d2...21d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...