AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Heisann alle sammen! Singel kvinne på 35 år her. Jeg har havnet i en litt dum situasjon på jobben. Startet for noen måneder siden og alt gikk veldig bra inntil jeg fikk øynene opp for en mannlig kollega. Han ser kjekk og snill ut og jeg ble ganske betatt med en gang. Hver gang jeg går forbi han blir hele kroppen min glad og jeg smiler som en sol. Dette tror jeg han har sett fordi han blir litt rød når vi er i nærheten av hverandre. Nå er jeg blitt redd for å bli forelsket og dermed fullstendig miste kontrollen over følelsene mine. Har en vanskelig oppvekst med meg i bagasjen som jeg tror ligger bakom der og lurer. For å ha kontroll har jeg begynt å "gjemme" meg for denne mannen. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir stille når han er rundt meg og prøver å gjemme meg bort på en måte. I det siste har jeg sett at han gjør det samme, nemlig at han ignorerer meg. Kan fint stå ved siden av meg, men ser ikke på meg. Jeg er så lei meg for at det har blitt slik fordi jeg ønsker virkelig ikke å få denne mannen til å føle seg dårlig. Det er hos meg problemet ligger. Jeg er så redd for å få følelser og klarer heller ikke å stå i de. Blir helt tullete når jeg er forelsket. Sier til meg selv at dette går over og at det uansett aldri hadde blitt noe av. Samtidig er jeg flau overfor meg selv. Jeg forventer da mer av en 35-åring. Er det noen som har noen gode råd? Anonymkode: b0556...d20
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 En ting som du selv og forstår er at fordi du blir så nervøs så gjemmer du deg vekk, dette gjør nok at han begynner å ignorere deg fordi han vil jo åpenbart kjenne at du trekker deg vekk. Dette høres sikkert ikke gøy ut, men du bør slutte å gjemme deg vekk fra ham, tillat deg å være litt teit(hvis man blir surrete i hodet av å være med han) slik at du blir mer vant til å være i hans company, når du blir mer vant til det så vil ikke dette være verre enn som så. Og gi deg selv noen klapp på skuldrene, du er jo herlig du og(ikke bare han). Anonymkode: 25a7f...f27 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Hva er egentlig problemet? Så lenge ingen av dere er i ett forhold fra før er det vel bare å kjøre på. Anonymkode: 4c961...e02 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #4 Skrevet 10. desember 2019 På 9.12.2019 den 9.32, AnonymBruker skrev: Heisann alle sammen! Singel kvinne på 35 år her. Jeg har havnet i en litt dum situasjon på jobben. Startet for noen måneder siden og alt gikk veldig bra inntil jeg fikk øynene opp for en mannlig kollega. Han ser kjekk og snill ut og jeg ble ganske betatt med en gang. Hver gang jeg går forbi han blir hele kroppen min glad og jeg smiler som en sol. Dette tror jeg han har sett fordi han blir litt rød når vi er i nærheten av hverandre. Nå er jeg blitt redd for å bli forelsket og dermed fullstendig miste kontrollen over følelsene mine. Har en vanskelig oppvekst med meg i bagasjen som jeg tror ligger bakom der og lurer. For å ha kontroll har jeg begynt å "gjemme" meg for denne mannen. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir stille når han er rundt meg og prøver å gjemme meg bort på en måte. I det siste har jeg sett at han gjør det samme, nemlig at han ignorerer meg. Kan fint stå ved siden av meg, men ser ikke på meg. Jeg er så lei meg for at det har blitt slik fordi jeg ønsker virkelig ikke å få denne mannen til å føle seg dårlig. Det er hos meg problemet ligger. Jeg er så redd for å få følelser og klarer heller ikke å stå i de. Blir helt tullete når jeg er forelsket. Sier til meg selv at dette går over og at det uansett aldri hadde blitt noe av. Samtidig er jeg flau overfor meg selv. Jeg forventer da mer av en 35-åring. Er det noen som har noen gode råd? Anonymkode: b0556...d20 Kjenner meg igjen i dette da jeg var betatt, og forelsket i en mannlige kollega 😅 Anonymkode: bc70f...c43
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #5 Skrevet 11. desember 2019 Spør om han har lyst til å bli med deg ut og ta et glass vin etter jobben på fredag? Anonymkode: dede8...9c7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #6 Skrevet 12. desember 2019 Hva jobber dere med? Hvis det ikke funker å flørte på jobben så kan du jo prøve å på julebordet? Anonymkode: 08e47...4ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå