Gå til innhold

Hvor mange dere damer bruker bootcut-bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dere damer bruker bootcut-bukser? Og dersom dere ikke bruker det, hva bruker dere da?

Anonymkode: 26c92...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte det før, nå bruker jeg skinny jeans.

Anonymkode: 1ed87...c8a

Skrevet

Jeg bruker for det meste bootcut eller sleng,en gang imellom skinny jeans

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker helst bootcut eller de som kalles flared jeans, men har også noen i skinny-modell 

Foretrekker bootcut eller flared pga jeg er høy, ganske smal og langbeint. Så bootcut og flared er gunstig for fasongen min, får mere former i de buksene. I skinnbukser ser jeg ut som en pinne. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt yoga bukser i påvente av at bootcut skulle komme tilbake i butikkene. Jeg er nesten traumatisert av at det "nesten" ikke er annet enn de forbanna slimfit buksene å finne.
Jeg kler det bare ikke , har ikke beinform til slike, ser skikkelig fælt ut på meg og jeg har sett andre med samme problem, men hva skal man gjøre ?
Nå gjelder det å hamstre bootcut bukser og håpe de holder i mange år..

Anonymkode: 03abf...97c

• Liker 8
Skrevet

Jeg har et par jeans i bootcut, og bruker de når jeg ønsker. Gir da søren i om det er mote eller ikke ;)  likte ikke skinny jeans før heller, men så kom jeg over et par på zizzi og de kledde meg faktisk!  Så da kjøpte jeg et par. Men fint å veksle på da. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker mest skinny jeans, men foretrekker bootcut. Jeg har ganske korte bein, og synes bootcut forlenger beina veldig fint om man bruker sko med litt hæl. Men siden jeg da er kort i beina, så er det nesten umulig finne bootcut i passe benlengde, uten å betale veldig mye. 
Bootcut er heller ikke alltid så fint å legge opp, fordi knærne da blir plassert litt merkelig. 

Skrevet
4 hours ago, Taluno said:

Jeg bruker mest skinny jeans, men foretrekker bootcut. Jeg har ganske korte bein, og synes bootcut forlenger beina veldig fint om man bruker sko med litt hæl. Men siden jeg da er kort i beina, så er det nesten umulig finne bootcut i passe benlengde, uten å betale veldig mye. 
Bootcut er heller ikke alltid så fint å legge opp, fordi knærne da blir plassert litt merkelig. 

Syntes det er veldig fint når bootcut bukser er for lange og subber i bakken og blir slitt nederst😊

Anonymkode: 964bd...1db

Skrevet

Aldri brukt og kan ikke se for meg å bruke det heller. Syns ikke det er noe fint. Bruker skinny jeans

Anonymkode: 21bd1...cb3

• Liker 1
Skrevet

Bruker kun skinny jeans, bootcut kler ikke kroppsfasongen min. 

Anonymkode: 54f8d...c7e

Skrevet

Jeg brukte det på slutten av 90-tallet og de første årene på 2000-tallet. Slengbukser som var stramme helt ned til under kneet og så bredt utover fra over knærne, så skulle de helst være så lange at de subber i bakken. Jeg tenker tilbake på den tiden med skrekk og gru, sånn typisk «herregud som jeg så ut, tenk at jeg gikk med sånne klær!» 🙈

Så jeg har ikke enda klart å bli med på den trenden igjen, jeg holder meg til mine skinny jeans. Jeg kan også gå for helt rette ben, som ikke sitter helt stramt inntil ankelen, men lenger enn det går jeg ikke 😬 Det er ikke så flatterende på meg heller - jeg har litt korte bein, litt bred om rumpa og øverste delen av lårene, så de slengbuksene fremhever bare dette. 

Anonymkode: 3ebdf...379

Skrevet

Kjoler (og strømpebukser). Hvis jeg en sjelden gang bruker bukser, bruker jeg primært skinny jeans, evt rette jeans, liker ikke bootcut.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte det på slutten av 90-tallet og de første årene på 2000-tallet. Slengbukser som var stramme helt ned til under kneet og så bredt utover fra over knærne, så skulle de helst være så lange at de subber i bakken. Jeg tenker tilbake på den tiden med skrekk og gru, sånn typisk «herregud som jeg så ut, tenk at jeg gikk med sånne klær!» 🙈

Så jeg har ikke enda klart å bli med på den trenden igjen, jeg holder meg til mine skinny jeans. Jeg kan også gå for helt rette ben, som ikke sitter helt stramt inntil ankelen, men lenger enn det går jeg ikke 😬 Det er ikke så flatterende på meg heller - jeg har litt korte bein, litt bred om rumpa og øverste delen av lårene, så de slengbuksene fremhever bare dette. 

Mener bredt utover fra leggene 😅

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke skinny jeans er noe fint i det hele tatt, de får selv skikkelig slanke folk til å se småtjukke ut i mine øyne. Pølseskinn liksom - iallefall på mine egne bein! Bootcut liker jeg veldig godt, men det har nesten ikke vært mulig å finne annet enn skinny de siste årene. Hater hvordan trender dominerer hele utvalget, det bryr meg så midt i ræva hva som er "in".

Skrevet

Veksler mellom bootcut og skinny. Elsker litt ut nederst, selv om jeg får veldig korte lår. 

Skrevet

Bootcut er stygt som juling etter min mening. Synes det på 90-tallet og 00-tallet, synes det ennå. Heldigvis har ikke buksene så lavt liv som den gang ihvertfall. Enda verre er det med høye hæler, der buksa går halvveis nedpå hælen.  

Bukser kan godt være vide nede, men da bør de være vide oppover også (rette bein altså). Eller skinny.

Anonymkode: d337a...2f7

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er veldig fint når bootcut bukser er for lange og subber i bakken og blir slitt nederst😊

Anonymkode: 964bd...1db

De korteste jeg finner i butikken blir liggende helt krøllete selv om jeg bruker 5 cm hæl, så vi snakker ikke akkurat om at det subber litt :p
Siste bootcut buksen jeg kjøpte ble lagt opp 7cm, og da subbet den fortsatt når jeg brukte sko med litt hæl :(

Gjest Nina1975
Skrevet
20 timer siden, Taluno skrev:

De korteste jeg finner i butikken blir liggende helt krøllete selv om jeg bruker 5 cm hæl, så vi snakker ikke akkurat om at det subber litt 😛
Siste bootcut buksen jeg kjøpte ble lagt opp 7cm, og da subbet den fortsatt når jeg brukte sko med litt hæl :(

Har du sett på zalando petite?

Skrevet

Jeg går i det en sjelden gang, men føler meg litt uttdatert hver gang. 

Anonymkode: 16845...c19

Skrevet

Bootcut må være det jeg synes er den styggeste fasongen på jeans til dame utenom kanskje baggy jeans. Grøss og gru!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...