AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #1 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg er i uke 14, og alt har gått greit til nå. Men i dag tidlig når jeg var på butikken med samboer, fikk jeg plutselig smerter på nedre høyre side av magen. Sånn skikkelig intenst! Det var vondt å le og stå ordentlig oppreist. Det har gitt seg nå egentlig, bare litt vondt på høyre side av korsryggen. Jeg har vært gravid en gang tidligere, men det er ti år siden - og jeg kan ikke huske jeg fikk noe sånn vondt da 😅 Jeg leste litt om ligamentsmerter, men ser det var mange som skrev at det ikke var så veldig vondt.. Jeg trodde nesten jeg hadde fått blindtarmbetennelse der en stund🙈 Jeg skal til lege i morgen, sånn uansett, men jeg ville bare høre om ligamentsmerter kan oppleves så intenst? Anonymkode: ec722...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Del Skrevet 9. desember 2019 Dette har jeg også opplevd. Det var så vondt at jeg klarte nesten ikke stå på beina. Jeg var ute å gikk tur den ene gangen det skjedde og måtte ringe til mannen etter hjelp. Dette skjedde kun 2-3 ganger til, alle rundt 6-7 mnd. Utrolig smertefullt! Anonymkode: 91b7d...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Del Skrevet 9. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette har jeg også opplevd. Det var så vondt at jeg klarte nesten ikke stå på beina. Jeg var ute å gikk tur den ene gangen det skjedde og måtte ringe til mannen etter hjelp. Dette skjedde kun 2-3 ganger til, alle rundt 6-7 mnd. Utrolig smertefullt! Anonymkode: 91b7d...d23 Ja, det var veldig intenst. Gikk rundt på butikken som en gammel dame med kroket rygg. Men det var altså helt ufarlig? 😊 Ts Anonymkode: ec722...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Del Skrevet 9. desember 2019 Ja, det gikk jo over. Føltes som kniver 😬Nevnte det for jordmor og hun sa det var vanlig. Så prøvde å ikke bekymre meg. Anonymkode: 91b7d...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #5 Del Skrevet 9. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det gikk jo over. Føltes som kniver 😬Nevnte det for jordmor og hun sa det var vanlig. Så prøvde å ikke bekymre meg. Anonymkode: 91b7d...d23 Åh, det var godt å høre. Da kan jeg kanskje senke skuldrene litt 🙈 Anonymkode: ec722...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Del Skrevet 9. desember 2019 Ligament smertene mine reiv!! Steike. Jeg kunne sitte i sofaen og reise meg og det var som om eggstokken hang igjen i sofaen. Så det du beskriver er nok ligamentsmerter. De er skarpe og rivende. Kommer på sidene. Så lenge det ikke er voldsomme smerter når du presser der med hånd/fingre i ettertid så burde det ikke være noe farlig, greit å sjekke uansett. Er mye som kan bli overstått. Anonymkode: ba6f7...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Del Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ligament smertene mine reiv!! Steike. Jeg kunne sitte i sofaen og reise meg og det var som om eggstokken hang igjen i sofaen. Så det du beskriver er nok ligamentsmerter. De er skarpe og rivende. Kommer på sidene. Så lenge det ikke er voldsomme smerter når du presser der med hånd/fingre i ettertid så burde det ikke være noe farlig, greit å sjekke uansett. Er mye som kan bli overstått. Anonymkode: ba6f7...f46 Nei, når jeg kom hjem presset jeg der der gjorde vondt - og var ikke vondt da. Men herlighet, det var som en rivende hard krampe X10 som ikke ga seg. Så satser på det var ligamentsmerter - greit det gjør vondt, men da vet man ihvertfall det ikke er ufarlig 😊 Anonymkode: ec722...45f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå