Gå til innhold

Julegavetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får deres 15 - 16 år gamle døtre i julegave? Vi har ei som ikke har peiling på hva hun skal ønske seg, og vi vet ikke hva vi skal kjøpe... Ja, jeg vet det er skikkelig i-landsproblem, men det er nå en gang slik det er. Vi tenkte å kjøpe for 1.000 - 1.500 kr. Venninnene hennes ønsker seg 2XU tights, Swix genser, Svea jakke (😨) (den koster jo mer enn hele julegavebudsjettet vårt, da, men...), speilreflekskamera, mobiltelefoner osv. Det som er, er at hun bryr seg ikke om merkeklær i det hele tatt (heldigvis), så hun har ett par tights fra Cubus og er godt fornøyd med det. Hvis vi først skal kjøpe kamera, så tenker jeg at man ikke får noe bra kamera innenfor vårt budsjett. Mobiltelefon som fungerer har hun, så det trenger hun ikke (og er også altfor dyrt). 

Så derfor prøver jeg her.. Er det noen som har et knakende godt tips til en "ordentlig" gave innenfor den prisrammen (1 - 1.500 kr) vi har tenkt oss? Vet jo det er vanskelig når dere ikke kjenner henne og vet hva som er interessene hennes, men kan jo hende noen slumper til å komme med et bra tips som vi kan bruke.

Takk 😊

Anonymkode: 2e8e0...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Headsett?

Skrevet

Gavekort.

Anonymkode: f4efe...414

Skrevet

Airpods? 

Anonymkode: 8ccfb...75f

Skrevet

Da jeg var på den alderen var det et år jeg ikke ønsket meg noe. Jeg fikk et (fint) ullpledd og noen glass (huskeråd), etter det året begynte jeg å sette opp ønsker. 

Ellers er jo ting i dag dyrt som du sier. Penger til å spare opp til noe hun ønsker seg er også fint å gi 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...