Gumman87 Skrevet 9. desember 2019 #1 Skrevet 9. desember 2019 Jeg reiser til Spania hvert år, de siste 6 årene har jeg følt meg helt jævlig i bikini/badedrakt pga to svangerskap. Hvert år sier jeg det til meg selv at jeg skal klare det på 6 mnd, åsså går jeg ned kanskje 1,5 kg. Nå er det nok. Mitt mål før sommerferien 2020: ned 12 kg! Noen flere som skal ned til sommerferien og som starter NÅ? 🌴🙏😀 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Nei. Jeg skal starte 1. januar. Anonymkode: 4aec5...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Jeg holder på å gå ned etter svangerskap nå, og det er alltid best å begynne med en gang, ikke vente. Min storesøster gikk ned 13 kilo fra 1. Desember i fjor til 1. Juni, og veier nå 63 kg. Kom i gang, du klarer det! Kanskje du setter deg for vanskelige mål siden du ikke klarer å fullføre når du prøver? For meg er det best å spise 1500 hver dag, og trene 20-30 min hver ettermiddag slik at jeg blir skikkelig svett. Da får jeg ekstra kalorier som hjelper på vektnedgangen, og treningen om ettermiddagen gir motivasjon til å ikke spise mye snacks om kvelden. Anonymkode: 92a3e...486 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Like greit å bare begynne. Det er så lett å legge på seg i julen, så jeg tror det er genialt å slanke seg da. Blir færre kilo å kjempe mot i ettertid. Jeg skal bare ned maks 6 kg tror jeg og ikke mindre enn 2. Hovedmålet blir å stramme opp og bli sprekere. Spretten rumpe, sterk rygg og flat mage. Resten er jeg fornøyd med, også i bikini. Lykke til Anonymkode: 37cf3...8ab 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. desember 2019 #5 Skrevet 9. desember 2019 Jeg tolker det som at det er selve bikinien som ikke er helt medgjørlig, men om en øver seg med dette underlige plagget regelmessig i sin stue litt hver dag fremover, så blir dere nok venner til slutt skal du se. Lykke til. 1
snorkfrk Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Smart! Jeg skal også ned, jeg ser vekten allerede har begynt å snike seg oppover i desember. Om jeg starter nå, sparer jeg meg for mye arbeid senere:)
Gelica Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 Jeg er med 🙂 For hvert år har jeg følt meg mindre og mindre vel i klær generelt og spesielt i bikini, og hvert år har jeg sagt at NÅ må du ta deg sammen og reagere. For meg er ikke antall kg ned så viktig, men at kroppen blir stammet opp. Selvfølgelig vil noen kg i minus være en bonus, men jeg skal i tillegg måle meg og ta før/etter bilder. For å si det sånn har jeg sykt mange før bilder, men etterbildene lar vente på seg og førbildene har bare fått dårligere og dårligere utgangspunkt. Fint å ha en tråd hvor vi kan motivere hverandre og gi hverandre tips og råd. Lykke til alle sammen
bodyhack_petter Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 Bikinisesongen kan være en fin motivasjon til å komme seg i form. Jeg håper at så mange som mulig av dere gjør disse endringene på en måte som dere også kan leve med under og etter sesongen. Det er trist når folk gjør en stor innsats mot et endelig mål (eks 12kg ned), for så falle helt tilbake når målet er nådd. Sørg for at innsatsen dere gjør er varig, om det så betyr at ting tar noe lenger tid. Ønsker dere lykke til! 😊 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, bodyhack_petter skrev: Bikinisesongen kan være en fin motivasjon til å komme seg i form. Jeg håper at så mange som mulig av dere gjør disse endringene på en måte som dere også kan leve med under og etter sesongen. Det er trist når folk gjør en stor innsats mot et endelig mål (eks 12kg ned), for så falle helt tilbake når målet er nådd. Sørg for at innsatsen dere gjør er varig, om det så betyr at ting tar noe lenger tid. Ønsker dere lykke til! 😊 Enig med deg her. Jeg skal bare tilbake til normalvekt etter graviditet, så det er ikke snakk om mange kilo ☺️ Må spise litt mindre og trene litt mer enn vanlig en periode før jeg kan leve som jeg gjorde før graviditet og holdt min trivselsvekt stabil. Anonymkode: 92a3e...486 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 Jeg skal fortsette med det jeg gjør. Målet er å nå idealvekt i løpet av 2020. Skal ned 7 kg, men er innenfor normal bmi så det går treigt. Allerede gått ned 9kg siden i fjor så dette skal gå fint 🙌🏻 Anonymkode: 870df...89c
Gjest justloseit Skrevet 10. desember 2019 #11 Skrevet 10. desember 2019 Jeg har vært på vei ned i vekt i halvannen måned allerede, og målet mitt har hele tiden vært å nå vektmålet mitt innen sommeren. Så langt ligger jeg i rute. Lurt å starte tidlig og sette seg et overkommelig mål, tenker jeg. Nå er jeg ned 3+ kg, og har ca. 9 kg igjen. Jeg påregner litt trøbbel akkurat i juleuka, men det skal være godt med tid til å rette opp for det igjen.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #12 Skrevet 12. desember 2019 Jeg vil også føle meg vel i bikini! aldri vært trent, enten lubben eller tynnfeit. Vil ha mer muskler. Være fast i fisken så må vel ned litt i fett og opp i muskler. Jeg liker å gå tur, og styrketrening. Men ikke for hardt 🙈 Anonymkode: 62d13...1b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå