AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #161 Skrevet 11. september 2022 8 hours ago, Miss91 said: Å oppleve en Christian grey, men en litt mildere versjon 😍 Har ikke lest boka, men i filmen er det veldig mildt ihvertfall 😄 Anonymkode: 664ef...513
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #162 Skrevet 11. september 2022 Er vel ikke i kvinneguiden øyne så villt, men satt en buttplug i kjæresten min og tatt henne bak fra mens den falt ut av seg selv underveis tenner meg ekstremt, men hun er ikke så gira på analsex, så blir nok med drømmen Anonymkode: 9775a...eec
marko1 Skrevet 11. september 2022 #163 Skrevet 11. september 2022 (endret) min fantasi ville være å tilfredsstille en stor kvinne med oralsex, og det er enda mer behagelig å gjøre det med to kvinner. det ville også være å se et eldre par ha sex. Endret 11. september 2022 av marko1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #164 Skrevet 11. september 2022 I går gikk mannen og jeg på tur i skogen i nydelig vær. Han hadde sekk, og for mye klær, så han ble veldig varm. Så da vi tok pause, vrengte han av seg alt. Starta med t-skjorta, og fortsatte med buksa og jammen forsvant bokseren også. Og så satte han seg ned ved en hyttevegg med en herlig stå. Jeg burde ha fulgt opp, men turte ikke. Så etter en stund ble det en blowjob. Lurer litt på om han ble skuffet🙈 Anonymkode: e29ba...a17 2 1
Gjest ChiLee Skrevet 11. september 2022 #165 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I går gikk mannen og jeg på tur i skogen i nydelig vær. Han hadde sekk, og for mye klær, så han ble veldig varm. Så da vi tok pause, vrengte han av seg alt. Starta med t-skjorta, og fortsatte med buksa og jammen forsvant bokseren også. Og så satte han seg ned ved en hyttevegg med en herlig stå. Jeg burde ha fulgt opp, men turte ikke. Så etter en stund ble det en blowjob. Lurer litt på om han ble skuffet🙈 Anonymkode: e29ba...a17 Haha 😄 Dette er ganske nært min fantasi. Ute i skogen. Ikke med sjans for å bli sett! Men det er noe med å gå tilbake til naturen.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #166 Skrevet 11. september 2022 Tror jeg er ganske kjip og A4. Kan ikke komme på noen spesifikke fantasier jeg har/har hatt🤷🏼♀️ Anonymkode: 6fe80...b7b
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #167 Skrevet 11. september 2022 ChiLee skrev (13 minutter siden): Haha 😄 Dette er ganske nært min fantasi. Ute i skogen. Ikke med sjans for å bli sett! Men det er noe med å gå tilbake til naturen. Det var ganske avsides, så det kom ikke noen forbi. Men jeg vurderte det, og kom til at det ble for skummelt. Selv om jeg egentlig har tenkt på det selv før. Men praksis og teori er litt forskjellig 😄 Anonymkode: e29ba...a17 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #168 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har ikke lest boka, men i filmen er det veldig mildt ihvertfall 😄 Anonymkode: 664ef...513 Hvem er han? Anonymkode: 6fe80...b7b
Miss91 Skrevet 11. september 2022 #169 Skrevet 11. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke lest boka, men i filmen er det veldig mildt ihvertfall 😄 Anonymkode: 664ef...513 Har ikke lest boka jeg heller, men jeg ville nok foretrukket litt mer lightversjon enn det som er i filmen også.. man må jo starte et sted😅
AnonymBruker Skrevet 11. september 2022 #170 Skrevet 11. september 2022 Italiensk kvinne. Anonymkode: cc094...5a0
gobazu Skrevet 13. september 2022 #171 Skrevet 13. september 2022 Den villeste er nok sex med en (kanskje 2?) annen mann mens dama ser på. 1 1
copro Skrevet 14. september 2022 #172 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (På 11.9.2022 den 16.52): Tusen takk, nei er kanskje ikke noe å skamme seg over egentlig. Som du sier, ingen ser hva jeg tenker. Og jeg koser meg jo så veldig med disse fantasiene, eneste måten jeg kommer på. Anonymkode: d0304...eb6 Nå er det min tur til å takke, blir jo nesten litt stolt over å være i kategorien menn som du får orgasme av å fantasere om. Lurer nesten nå litt på om du troller en liten tanke i svaret du gir.... Men - ser likevel for meg noe som kunne være din fantasi, f.eks der en ung kvinne kanskje ligger på "pappas" arm mens han ser henne dypt inn i øynene idet orgasmen fosser gjennom hennes skjelvende kropp... Hehe, jammen er det godt at ingen ser hva vi tenker... 😉 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #173 Skrevet 15. september 2022 Jeg har mange fantasier, og dette er verken en av de vanligste eller en av dem jeg pleier å fortelle om først, men den passer kanskje her. Jeg er i trekant med to heterofile menn. Etterhvert må han ene hjelpe han andre med å styres inn i meg og det utvikler seg til at de tar stadig mer på hverandre. For eksempel kan den ene pikken gå frem og tilbake mellom munnen til han andre og fitta mi. Eller hans munn og min munn. De tenner i utgangspunktet ikke på hverandre, men de synes det er gøy å prøve om de egentlig er gode med hverandre bare fordi de har personlig erfaring, og jeg kan lære av det. Etter hvert er de så trygge på hverandre at de samarbeider supergodt med å tilfredsstille meg mens de også har det godt selv 🤩 Anonymkode: f82e1...85f 7 1 1
Snok1 Skrevet 15. september 2022 #174 Skrevet 15. september 2022 gobazu skrev (På 13.9.2022 den 20.53): Den villeste er nok sex med en (kanskje 2?) annen mann mens dama ser på. Der er min partner og jeg også. 🔥😎🔥
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #175 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har mange fantasier, og dette er verken en av de vanligste eller en av dem jeg pleier å fortelle om først, men den passer kanskje her. Jeg er i trekant med to heterofile menn. Etterhvert må han ene hjelpe han andre med å styres inn i meg og det utvikler seg til at de tar stadig mer på hverandre. For eksempel kan den ene pikken gå frem og tilbake mellom munnen til han andre og fitta mi. Eller hans munn og min munn. De tenner i utgangspunktet ikke på hverandre, men de synes det er gøy å prøve om de egentlig er gode med hverandre bare fordi de har personlig erfaring, og jeg kan lære av det. Etter hvert er de så trygge på hverandre at de samarbeider supergodt med å tilfredsstille meg mens de også har det godt selv 🤩 Anonymkode: f82e1...85f Vi er mange menn som er keen på sånt. 😇 Anonymkode: 9662a...54c 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #176 Skrevet 15. september 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har mange fantasier, og dette er verken en av de vanligste eller en av dem jeg pleier å fortelle om først, men den passer kanskje her. Jeg er i trekant med to heterofile menn. Etterhvert må han ene hjelpe han andre med å styres inn i meg og det utvikler seg til at de tar stadig mer på hverandre. For eksempel kan den ene pikken gå frem og tilbake mellom munnen til han andre og fitta mi. Eller hans munn og min munn. De tenner i utgangspunktet ikke på hverandre, men de synes det er gøy å prøve om de egentlig er gode med hverandre bare fordi de har personlig erfaring, og jeg kan lære av det. Etter hvert er de så trygge på hverandre at de samarbeider supergodt med å tilfredsstille meg mens de også har det godt selv 🤩 Anonymkode: f82e1...85f LOL Anonymkode: ff97b...0b8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #177 Skrevet 15. september 2022 Er ikke så «vill» men sex ute i skogen er fristende. Også begynner jeg å tenne på wet men har ikke turt å si det til mannen, han har nemlig ønska det en stund men jeg har ikke villet det. Men nå har lysten kommet ! Anonymkode: d9aab...956 1
911 Skrevet 15. september 2022 #178 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke så «vill» men sex ute i skogen er fristende. Også begynner jeg å tenne på wet men har ikke turt å si det til mannen, han har nemlig ønska det en stund men jeg har ikke villet det. Men nå har lysten kommet ! Anonymkode: d9aab...956 Hva er problemet når begge vil dette? Kjør på ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #179 Skrevet 16. september 2022 Min fantasi er at jeg som en moden kvinne på 40+ leker lærer på vgs for Vg3 elever, hvor jeg sender alle jentene hjem og har kun alle de kjekke guttene for meg selv og så blir jeg knullet av dem alle en etter en og kliner og suger alle sammen, mens de alle sleiker meg. Så tar jeg med meg de to mest muskuløse og kjekkeste av guttene med meg inn i gymsalen, hvor vi har heftig trekant på madrassen og så etterpå inn i fellesdusjen hvor jeg blir knullet og sleiket samtidig. Anonymkode: 04ed4...f05 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2022 #180 Skrevet 16. september 2022 911 skrev (På 15.9.2022 den 23.09): Hva er problemet når begge vil dette? Kjør på ❤️ Må bare finne rett anledning 😎 Anonymkode: d9aab...956 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå