AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #21 Skrevet 9. desember 2019 Kanskje ikke så vilt, men jeg har veldig lyst til å ta en mann med strap-on. Holder i massevis med en liten en. Mannen jeg holder på med nå er dødsdigg og elsker at jeg gir han en rimjob mens han står på alle fire. Kunne godt dratt det litt lenger med han 🤤 Anonymkode: 4f3e8...d47 7 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #22 Skrevet 9. desember 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elske i sne. Anonymkode: 4ffdf...bfd Inkludert forspill i form av gjensidig leken snødynking. Naken, sittende overskrev mens man dynker. . Så rir hun meg. Badstu etterpå. Anonymkode: 4ffdf...bfd 1
Schmidt Skrevet 9. desember 2019 #23 Skrevet 9. desember 2019 4 hours ago, draug 75 said: Ja, det er snart det eneste jeg også har igjen å prøve, så lenge vi holder oss innenfor definisjonene heterofilt og samtykkende. Jeg skal aldri ha barn, så det er en ganske pirrende fantasi, ja.
cmd Skrevet 9. desember 2019 #24 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke så vilt, men jeg har veldig lyst til å ta en mann med strap-on. Holder i massevis med en liten en. Mannen jeg holder på med nå er dødsdigg og elsker at jeg gir han en rimjob mens han står på alle fire. Kunne godt dratt det litt lenger med han 🤤 akkurat samme men er motsatt kjønn. Jeg har fått rimjobb men elsker det. Men drømmer om å blir tatt av ei jente/dame med strap-on, bli fingret mens hun suger... 3
Gjest Candycane Skrevet 9. desember 2019 #25 Skrevet 9. desember 2019 Bli tatt hardt og fort, litt røft, av en mann med stort utstyr. Gjerne litt analsex og spanking også
Gjest Paramount Skrevet 10. desember 2019 #26 Skrevet 10. desember 2019 At en kvinne jeg har lagt merke til på treningssenteret, tar en pause mellom settene, ser på meg via speilet og stryker en hånd over musa når jeg holder øye med henne. Hadde vært et deilig innskudd i minnebanken .
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #27 Skrevet 10. desember 2019 8 minutter siden, Paramount skrev: At en kvinne jeg har lagt merke til på treningssenteret, tar en pause mellom settene, ser på meg via speilet og stryker en hånd over musa når jeg holder øye med henne. Hadde vært et deilig innskudd i minnebanken . Så mannfolk kikker på trening altså? Noen ganger føler jeg det litt på meg... Anonymkode: d0c95...86a 1 1
Gjest Paramount Skrevet 10. desember 2019 #28 Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så mannfolk kikker på trening altså? Noen ganger føler jeg det litt på meg... Anonymkode: d0c95...86a Tror det er ganske ulikt hva hver enkelt legger i å kikke. Jeg legger stort sett merke til de som trener i nærheten, da hender det at kvinner kan bli lagt litt bedre merke til enn andre menn. Kaster nok et ekstra blikk av og til i retning der jeg aner at det er noe fint å se på. Kan ikke noe for det, glaner ikke, forsøker å være diskret selvsagt, det er aldri behagelig å føle seg beglodd.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #29 Skrevet 10. desember 2019 10 minutter siden, Paramount skrev: Tror det er ganske ulikt hva hver enkelt legger i å kikke. Jeg legger stort sett merke til de som trener i nærheten, da hender det at kvinner kan bli lagt litt bedre merke til enn andre menn. Kaster nok et ekstra blikk av og til i retning der jeg aner at det er noe fint å se på. Kan ikke noe for det, glaner ikke, forsøker å være diskret selvsagt, det er aldri behagelig å føle seg beglodd. Ja, men noen ganger merker jeg jo at jeg blir sett på i øyekroken. Som regel plager det meg ikke. Er det skrittet det ses på opplever jeg det veldig ubehagelig 😕 Anonymkode: d0c95...86a 4
Gjest Paramount Skrevet 10. desember 2019 #30 Skrevet 10. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men noen ganger merker jeg jo at jeg blir sett på i øyekroken. Som regel plager det meg ikke. Er det skrittet det ses på opplever jeg det veldig ubehagelig 😕 Anonymkode: d0c95...86a Skulle bare mangle. Skal ikke nekte for at det frister, men klarer å motstå fristelsen, det blir for dumt rett og slett. Trenger ikke stirre og fokusere, for å skjønne hvordan kvinner er skapt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #31 Skrevet 10. desember 2019 Må bli å bli haunted down av ett par militære dudes i fullt felt utstyr i skogen😂😂😂 gammel dames fantasi😂 Anonymkode: 54d0b...d35 5 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #32 Skrevet 10. desember 2019 Heidundrandes trekant med Martin Kolberg og Trude Drevland 😜 Anonymkode: 3d03d...03e 3 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. desember 2019 #33 Skrevet 10. desember 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heidundrandes trekant med Martin Kolberg og Trude Drevland 😜 Anonymkode: 3d03d...03e Jeg trodde JEG var kinky....😬
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #34 Skrevet 10. desember 2019 To som har dicken en i anal og en i fitta mens jeg suger en 😍 Anonymkode: 57f13...deb 2 1
bullehurk Skrevet 10. desember 2019 #35 Skrevet 10. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Heidundrandes trekant med Martin Kolberg og Trude Drevland 😜 Anonymkode: 3d03d...03e 🤣🤣🤣🤣🤣 1
Andyholm Skrevet 11. desember 2019 #36 Skrevet 11. desember 2019 Jeg kunne godt tenkt meg å prøve litt bondage, hogtie etc... Ellers så var den trekanten med Martin Kolberg og Trude Drevland kanskje fristende.. Hogtie Martin med en strap-on på Trude... 🤔 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #37 Skrevet 12. desember 2019 At vi er to par som har sex samtidig. Ikke noe partnerbytte eller gruppesex. Maksimalt at man tar litt på hverandre. Men enkelt og greit bare at man har sex samtidig rett ved siden av hverandre. Dessverre aldri opplevd og typen min et for homofobi til å tenne på det. Anonymkode: 32ddf...e9b 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #38 Skrevet 12. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: At vi er to par som har sex samtidig. Ikke noe partnerbytte eller gruppesex. Maksimalt at man tar litt på hverandre. Men enkelt og greit bare at man har sex samtidig rett ved siden av hverandre. Dessverre aldri opplevd og typen min et for homofobi til å tenne på det. Anonymkode: 32ddf...e9b Har prøvd din fantasi jeg, jeg og typen min og min barndomsvenninne med sin lesbiske kjæreste 🙂 Og jeg kan love deg det er ufattelig opphissende å både se og ikke minst høre det andre paret …… Anonymkode: 81d1a...630
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #39 Skrevet 12. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd din fantasi jeg, jeg og typen min og min barndomsvenninne med sin lesbiske kjæreste 🙂 Og jeg kan love deg det er ufattelig opphissende å både se og ikke minst høre det andre paret …… Anonymkode: 81d1a...630 Hehe. Gni det inn at jeg ikke kommer til å få opplevde det 😅 selvom akkurat din opplevelse kanskje er noe typen kunne ha tenkt seg. Men for min egen del ekstra tennende med en annen mann der også. Anonymkode: 32ddf...e9b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #40 Skrevet 12. desember 2019 Fantaserer om gang bang, bundet fast og med blindfold, med en del innslag av bdsm. Gjerne med eldre (kjekke) menn, over litt lengre tid, med null kontroll over hva som kommer til å skje. Har opplevd det til dels i trekant, men kunne godt tøyd strikken enda lenger... Anonymkode: 1c460...425 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå