Gå til innhold

Hva er deres villeste sexfantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knulle ei anorektisk blondine med store silikonpupper bakfra

Anonymkode: b94aa...906

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har stefar/(ste)onkel (Daemon fra House of the dragon 🥺), og daddy-fantasier. At min daddy, en eldre mann (er 28), gjerne rundt 45 + og oppover, får meg til å komme mens jeg sitter på fanget hans, også tvinger han meg til å se på han når jeg kommer ❤️ 

Where are you, daddy? 

Anonymkode: 0318d...f03

• Hjerte 3
Skrevet

Binde opp mannen min, sette meg på ansiktet hans med rumpa mot hans ansikt, slik at han penetrerer meg med tunga si. Etterpå setter jeg med ned i godstolen og bruker sexleketøy til å gi meg selv orgasme mens han bare ser på, og ikke får noe. Argh deilig

Anonymkode: b3be7...ee9

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

.

Endret av MacadamiaNut
  • Hjerte 1
Skrevet

Har egentlig ingen tydlige fantasier som går igjen🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 6fe80...b7b

Skrevet

Dame i midten av 50-åra, altså 20 år eldre enn meg.

Tanken på at vi begge er grisekåte på hverandre ved tanken på tabuet ved det, og nyter hverandre fullt ut etter alle kunstens regler.

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Knulle ei anorektisk blondine med store silikonpupper bakfra

Anonymkode: b94aa...906

Anorektisk? Det er en dødelig sykdom..

Anonymkode: 46edd...92f

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Binde opp mannen min, sette meg på ansiktet hans med rumpa mot hans ansikt, slik at han penetrerer meg med tunga si. Etterpå setter jeg med ned i godstolen og bruker sexleketøy til å gi meg selv orgasme mens han bare ser på, og ikke får noe. Argh deilig

Anonymkode: b3be7...ee9

Digger den settinga jeg også. Krydrer den gjerne med teasing av han så han er sååååå close på å komme men stopper akkurat i tide, så han dirrer av kåtskap mens jeg sier "glem det, ikke i dag". 

Ah sorry, dette var tråden om fantasier, ikke hva man praktiserer :flau:

Endret av Tennplugg
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Alltid fantasert om godt voksne menn, er selv 28år. Pleier ha kjærester i 30åra, men har ville fantasier om menn i 50-60åra. Som single har jeg prøvd etpar rett på sak treff via nettet, noe som øker spenningen helt sykt. 

Anonymkode: 68c5e...a53

• Hjerte 3
Skrevet
MacadamiaNut skrev (1 time siden):

Ååh det er en av mine favoritter også😍 Jeg har heldigvis en daddy da😄😇

😍 Heldig! Hvor fant du han, om jeg kan spørre? Har lyst på en, men samtidig litt redd det er noen «crazy» der ute, om du skjønner. Vil ikke føle meg utrygg. 

Anonymkode: 0318d...f03

• Nyttig 1
Skrevet

italiensk moden kvinne. 

Anonymkode: cc094...5a0

Skrevet

En feit herlig kvinne i 50 årene med enorme pupper, tjukke lår og en herlig bred bakende...stående på alle fire og ta imot innsprøytninger fra meg når som helst jeg måtte ønske å fylle henne..

Anonymkode: 8ad3a...104

• Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke om det er så vilt.

Men fantaserer om en dame som rir meg og deretter bare setter seg på magen min, gnir kjønnet mot mage og bryst før hun lener seg litt tilbake og lar spruten stå. (om hun tisser eller ejakulerer er ikke så viktig)

Anonymkode: 6eb05...c48

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

damer i bh er utrolig sexy. Bare å se henne kle av klærne er sexy. Kvinner er mer sexy enn dem forstår. Hun er attraktiv. 

Anonymkode: cc094...5a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Veldig glad i sex, og skulle gjerne hatt trekant. En heftig runde med en dildo, så helst to i musa samtidig, mens brystene ble knadd og sugd. 😍😍 (Hadde nylig en j sexy vert, i syden, og skulle helst hatt han… men han var homo, så det utgår nok. 😆 Får han ikke ut av tankene, likevel.)
Blir nok bare med drømmen, da jeg ikke sier dette til mannen min. Jeg er også veldig stor, uten at det bryr han, men jeg våger nok ikke ha andre med, tror jeg. Skulle hatt mye mer sex, men mannen er mye syk. 

Anonymkode: 95c85...3af

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2019 den 11.26):

To i musa går helt fint. Beste måten å gjøre det på er at dama rir han ene i rewersed cowgirl og andre tar henne forran. Andre muligheten er at dama rir ene på vanlig måte og bøyer seg litt fremover mens den andre tar henne bakfra.

Anonymkode: 1a4e8...d94

Leste gjennom tråden her, nå, og får ikke dette ut av hodet! Guuuuud…😍😍😍Skulle gjerne!

Anonymkode: 95c85...3af

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Mine fantasier er ofte knyttet til urinstinkt og primitive ritualer rundt fruktbarhet. Nakenhet og sex ute i naturen med mange kvinner og mange menn. Fantasier er fantasier. Naturlige primitive instinkter som utfolder seg er opphissende. Ei naken hulder som ligger i gresset med benene spredt for å friste til befruktning er basic turnon 😅.

Skrevet

Jeg er nok litt exhibisjonistisk anlagt. Fantaserer noen ganger om at jeg onanerer og at flere menn inkludert min mann står rundt meg og ser på meg, runker og begjærer meg, uten å røre meg 😅 Ganske fjernt, men i fantasien er vel alt lov 😄

Anonymkode: e3fd5...c95

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Varierer mye, men i den senere tid har jeg fantasert mye om å havne i dusjen sammen med J19 landslaget i fotball. Heftige greier i mitt hode.

Anonymkode: b2f0c...e42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...