AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #181 Skrevet 17. september 2022 Sex med Italiensk dame som elsker nytelse. Anonymkode: cc094...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #182 Skrevet 18. september 2022 copro skrev (På 14.9.2022 den 17.51): Nå er det min tur til å takke, blir jo nesten litt stolt over å være i kategorien menn som du får orgasme av å fantasere om. Lurer nesten nå litt på om du troller en liten tanke i svaret du gir.... Men - ser likevel for meg noe som kunne være din fantasi, f.eks der en ung kvinne kanskje ligger på "pappas" arm mens han ser henne dypt inn i øynene idet orgasmen fosser gjennom hennes skjelvende kropp... Hehe, jammen er det godt at ingen ser hva vi tenker... 😉 Uff nå blir jeg hvertfall skamfull hvis du tenker at fantasiene mine er trolling.. Akkurat det du beskriver der er sånn fantasiene mine er da, bare at jeg også fantaserer om hva han sier. Uff ble en rar blanding av flau og tent av dette.. Anonymkode: d0304...eb6
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #183 Skrevet 18. september 2022 Ha sex med en jeg elsker, som elsker meg tilbake. Anonymkode: b2f88...16e 3 4 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #184 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ha sex med en jeg elsker, som elsker meg tilbake. Anonymkode: b2f88...16e Tror ikke det ligger i kortene for alle. Noen av oss som deg og meg er nødt til å være eksemplene som andre mennesker kan se på og si "uansett hvor dårlig eller patetisk jeg har skal jeg ikke bli som dem." Har gitt meg selv en tidsfrist nå som jeg fyller 30 til jul, hvis det ikke skjer hvor jeg har sex med noen jeg liker og liker meg tilbake før jeg fyller 35 så kommer jeg ikke til å være her mer. Jeg er ikke desperat etter å ha selve sexen lenger, jeg vet at første gang kommer til å være utrolig dårlig i det minste for den stakkars kvinnen. Men å være voksen og enda ikke ha opplevd noe de fleste opplever i tennårene eller rett etter, det er som å være et romvesen strandet på feil planet. Anonymkode: bc94c...15a 3
copro Skrevet 19. september 2022 #185 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 16.41): Uff nå blir jeg hvertfall skamfull hvis du tenker at fantasiene mine er trolling.. Akkurat det du beskriver der er sånn fantasiene mine er da, bare at jeg også fantaserer om hva han sier. Uff ble en rar blanding av flau og tent av dette.. Anonymkode: d0304...eb6 Ikke så godt å forutsi hva som blir sagt i en slik setting, det må du bare fortsette å fantasere om og nyte det for alt hva det gir deg. Flauheten din blir nok borte den dagen du ligger på armen og får høre hvor vakker og nydelig du er og hvor mye du betyr og alltid har betydd for "pappa" 🤩
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #186 Skrevet 19. september 2022 copro skrev (På 14.9.2022 den 17.51): Nå er det min tur til å takke, blir jo nesten litt stolt over å være i kategorien menn som du får orgasme av å fantasere om. Lurer nesten nå litt på om du troller en liten tanke i svaret du gir.... Men - ser likevel for meg noe som kunne være din fantasi, f.eks der en ung kvinne kanskje ligger på "pappas" arm mens han ser henne dypt inn i øynene idet orgasmen fosser gjennom hennes skjelvende kropp... Hehe, jammen er det godt at ingen ser hva vi tenker... 😉 Åh faen. Der tente du meg. 😅 Ikke akkurat "pappas", men å bli tatt hånd om av en (mye) eldre mann har jeg fantasert om lenge nå. Spesifikt at han legger meg ned, sakte tar av buksene og trusen min, og holder meg litt fast med en hånd på magen. Så fører han forsiktig en finger inn, han merker at jeg blir litt ukomfortabel og ber meg slappe av og puste meg magen. Når jeg gjør det klarer jeg å slappe av og nyte det, og han sier "flink jente" eller noe i den duren. Resten har jeg ikke funnet ut av enda siden jeg kommer så fort av denne fantasien. Aner ikke hva som går av meg egentlig. Så vi er flere som tenner på dette, men det kommer nok aldri til å skje. Anonymkode: 41ffb...32e 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #187 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åh faen. Der tente du meg. 😅 Ikke akkurat "pappas", men å bli tatt hånd om av en (mye) eldre mann har jeg fantasert om lenge nå. Spesifikt at han legger meg ned, sakte tar av buksene og trusen min, og holder meg litt fast med en hånd på magen. Så fører han forsiktig en finger inn, han merker at jeg blir litt ukomfortabel og ber meg slappe av og puste meg magen. Når jeg gjør det klarer jeg å slappe av og nyte det, og han sier "flink jente" eller noe i den duren. Resten har jeg ikke funnet ut av enda siden jeg kommer så fort av denne fantasien. Aner ikke hva som går av meg egentlig. Så vi er flere som tenner på dette, men det kommer nok aldri til å skje. Anonymkode: 41ffb...32e Hvorfor ikke? Fordi du ikke vil? Mange menn som fantaserer om en ung og vakker kvinnekropp så mulighetene burde være tilstede. Anonymkode: 8ceb0...c7f 1
MayorSantos Skrevet 19. september 2022 #188 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når jeg gjør det klarer jeg å slappe av og nyte det, og han sier "flink jente" eller noe i den duren. Resten har jeg ikke funnet ut av enda siden jeg kommer så fort av denne fantasien. Aner ikke hva som går av meg egentlig. Så vi er flere som tenner på dette, men det kommer nok aldri til å skje. Denne fantasien er relativt vanlig. vil tro flertallet av menn over 35 fantaserer/tenner på dette. vil tro 90% av menn over 35 år ville hatt sex med deg. så å få ut denne fantasien til livs er det kun du som styrer 1
Snok1 Skrevet 19. september 2022 #189 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 18.9.2022 den 16.47): Ha sex med en jeg elsker, som elsker meg tilbake. Anonymkode: b2f88...16e Det er det beste. Virkelig. Når kjærlighet og kåthet blir ett. 3 2 2
Anonymburker Skrevet 20. september 2022 #190 Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (På 16.9.2022 den 2.20): Min fantasi er at jeg som en moden kvinne på 40+ leker lærer på vgs for Vg3 elever, hvor jeg sender alle jentene hjem og har kun alle de kjekke guttene for meg selv og så blir jeg knullet av dem alle en etter en og kliner og suger alle sammen, mens de alle sleiker meg. Så tar jeg med meg de to mest muskuløse og kjekkeste av guttene med meg inn i gymsalen, hvor vi har heftig trekant på madrassen og så etterpå inn i fellesdusjen hvor jeg blir knullet og sleiket samtidig. Anonymkode: 04ed4...f05 Send jentene hjem til meg!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #191 Skrevet 21. september 2022 Min fantasi er noe jeg allerede har gjort men som jeg har så lyst til å gjøre igjen. Å ha sex med ste onkelen min. Som er 11 år eldre enn meg, og har en fantastisk stor pikk. Og som forguder meg. Jeg tenker på han nesten daglig og på den sexen vi har hatt. Anonymkode: 121f0...cac 2 2
Gjest Glad mann Skrevet 21. september 2022 #192 Skrevet 21. september 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: Min fantasi er noe jeg allerede har gjort men som jeg har så lyst til å gjøre igjen. Å ha sex med ste onkelen min. Som er 11 år eldre enn meg, og har en fantastisk stor pikk. Og som forguder meg. Jeg tenker på han nesten daglig og på den sexen vi har hatt. Anonymkode: 121f0...cac Hvordan vet du att han har så stor pikk egentlig?
Pillove Skrevet 21. september 2022 #193 Skrevet 21. september 2022 Glad mann skrev (40 minutter siden): Hvordan vet du att han har så stor pikk egentlig? For meg så er han stor fordi ingen av de andre jeg har ligget med har kunne målt seg opp Mot han.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #194 Skrevet 21. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å ha sex med ste onkelen min. Jeg er sprengkåt på ste-tanta mi. Yngre "Importfrue", og aldersmessig ca. midt mellom onkel og meg. Kler og fører seg kvinnelig og feminint. Pent sminket og dufter deilig, skikkelig gloheit. Anonymkode: 3d03d...03e 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #195 Skrevet 22. september 2022 14 hours ago, Pillove said: For meg så er han stor fordi ingen av de andre jeg har ligget med har kunne målt seg opp Mot han. Okey,eg trudde du bare hadde sett den i dusjen eller noe slikt👍😄 Anonymkode: ea892...5c8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #196 Skrevet 22. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Okey,eg trudde du bare hadde sett den i dusjen eller noe slikt👍😄 Anonymkode: ea892...5c8 Eg leste hele innlegget ført no🤣 Anonymkode: ea892...5c8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #197 Skrevet 22. september 2022 Kunne godt tenkt meg å knullet hun i kassa på butikken! Nydelig blondine som smiler fra øre til øre,har flørtet med henne ein stund,merket sist gang att hun rødmet i kassa nor eg handler,eg slår alltid av ein liten flørte prat med henne. Hadde hun bare visst hva tanker som raser gjennom hodet mitt nor eg ser henne,eg tru hun har mye samme tanker tilbake..... Vi er begge i forhold så det får bli bare med fantasien ❤️ Anonymkode: ea892...5c8
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #198 Skrevet 22. september 2022 Anonymburker skrev (På 9.9.2022 den 20.50): Å slikke en ung, attraktiv jente helt i starten av 20-årene. Jeg har slikka ei ung jente, mange år siden nå, men jeg kommer aldri til å glemme den deilige smaken. Takk G Anonymkode: cc5cd...e96 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #199 Skrevet 22. september 2022 Jeg har én sexfantasi, den får jeg hver dag. Jeg er nemlig en av de ganske få kvinnene som blir tent av å lukte på mine egne truser, jo mer utflod og skitne de er, desto bedre er det. Hender jeg går med en truse en hel uke, da er den virkelig nasty. Jeg er skikkelig ekkel. Håper ikke andre merker det🙈 Anonymkode: e4e19...9f6 2
TinaEmilie98 Skrevet 22. september 2022 #200 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (På 10.9.2022 den 15.49): Jeg fantaserer om sex med ei stor jente, iført skolepike uniform. Minst 200 kg… Gjerne mens ho stapper i seg mengder av junkfood, kaker, krem osv… Anonymkode: a835d...6ab Jeg drømmer om å være den jenta 😍 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå