Gå til innhold

Hva er deres villeste sexfantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Alltid spennende å bli invitert rett hjem, når du minst venter det. I fantasien 😏.

Trenger ikke å gå hjem heller, er jo fullt mulig å ta seg til på et treningssenter også 😋 Fantaserer om at en kjekk mann kommer og stryker meg mellom beina mens jeg løfter, gjerne bakfra. Hadde dratt han med meg i garderoben 😅

Anonymkode: 349c5...4e3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Sex med shemale😊

Hilsen kvinne, 32.

Anonymkode: cabe8...2f0

Trekant med shemale og dame ;)

Anonymkode: ce322...561

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Trenger ikke å gå hjem heller, er jo fullt mulig å ta seg til på et treningssenter også 😋 Fantaserer om at en kjekk mann kommer og stryker meg mellom beina mens jeg løfter, gjerne bakfra. Hadde dratt han med meg i garderoben 😅

Jeg hadde gjerne massert lårene til en dame i pausen mellom settene.
Gjerne mellom benene også, dersom det var opplagt for meg at hun hadde behov for det. La oss si for å øke energinivået, altså for at hun skal kunne gutse enda litt mer i økten. Hyggelig at du utvikler min fantasi videre 😏

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har ingenting imot å bli sjekket opp av en deilig mann på treningssenter, det finnes jo nok av rom der😅

At en deilig mann sjekker deg opp kommer ikke til å skje med mindre du ser eksepsjonelt bra ut. 

Kona bruker iblant å gi blowjobs på treningsenteret. Hun synes det er morro og sier det er latterlig enkelt å få til!

Anonymkode: e1263...ec5

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Paramount skrev (1 time siden):

Jeg hadde gjerne massert lårene til en dame i pausen mellom settene.
Gjerne mellom benene også, dersom det var opplagt for meg at hun hadde behov for det. La oss si for å øke energinivået, altså for at hun skal kunne gutse enda litt mer i økten. Hyggelig at du utvikler min fantasi videre 😏

Hvis en mann hadde kommet bort til meg og massert lårene mine hadde jeg blitt så sprengkåt at jeg hadde sneket meg bort til han og gitt ham en blowjob mens han tok benkpress, tatt meg til rette. Først strøket ham på innsiden av lårene og kjent på de store, harde musklene, før jeg hadde tatt meg forsiktig til rette i buksene på ham.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke om fantasien er så vill, men jeg kunne tenkt meg å vært med i en guttene mot jentene konkurranse der, vi (guttene) ble knust av jentene, hvor jentene gnidde inn seieren skikkelig og hvor taperne ( guttene) fikk en skikkelig ydmykende straff, og vinnerne (jentene) lo og koste seg på vår bekostning 😁🤩Den ydmykelsen fantaserer jeg om. 

Anonymkode: 0e7d7...890

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Å være på sexparty der alle er kåte vil knulle og slikke hverandre etter tur uten kondom.....

Lite realistisk grunnet kjønnssykdommer da..... men en deilig fantasi.....

Anonymkode: ce14c...97c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å ha sex med en skikkelig gammel mann. Ikke fordi de er sexy eller billedskjønne, men jeg tenner på enorme kontraster. Å ligge på sengen og se et pesende rynkeansikt, helt rødsprengt og med hengende kjaker der han puster og peser over meg, er enormt pirrende. Vi snakker nå mann +65år.  Han bør ha litt mage, og ikke ha brukt hudkrem. (er ikke sånn at jeg oppsøker brune puber for å hente meg en gamling, men jeg onanerer av og til til denne fantasien. kunne kanskje tenkt å prøve en gammel mann en gang, bare for å prøve liksom..

-k21

Anonymkode: e2996...1fa

• Liker 5
  • Hjerte 7
Skrevet

Har lyst til å bli tatt av to bartendere i en bar etter at den er stengt.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Å ha et salgs far/datter forhold med en eldre mann

Anonymkode: eabd0...a7a

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet

At jeg lever på 1700- tallet, er en enslig kvinne som forviller seg inn i en skog etter at landsbyen min har blitt brent ned.... i skogen kommer jeg over et bortgjemt hus. Der bor det en ensom, tankefull og kåt kriger. Han gir meg husly og ser meg bade naken gjennom en sprikk i veggen om kvelden.... Det er lenge siden han har hatt en kvinne, og blodet bruser i kroppen hans.... Han hadde lovet seg selv å ikke knytte seg til en kvinne mer, men noe i blikket mitt tenner opp en ild i hjertet og manndommen hans.... det blir vanskelig for han å la være å ikke tenke på den fristende formfulle kvinnekroppen min, og om kvelden når vi har lagt oss (jeg i senga hans og han på stua) så hører jeg han puste tungt- nesten litt stønnende, mens han holder fast den harde......

😆😆Ja jeg skulle gjerne skrevet erotiske noveller... 🤪

• Liker 9
  • Hjerte 3
Skrevet
32 minutter siden, Eryn said:

At jeg lever på 1700- tallet, er en enslig kvinne som forviller seg inn i en skog etter at landsbyen min har blitt brent ned.... i skogen kommer jeg over et bortgjemt hus. Der bor det en ensom, tankefull og kåt kriger. Han gir meg husly og ser meg bade naken gjennom en sprikk i veggen om kvelden.... Det er lenge siden han har hatt en kvinne, og blodet bruser i kroppen hans.... Han hadde lovet seg selv å ikke knytte seg til en kvinne mer, men noe i blikket mitt tenner opp en ild i hjertet og manndommen hans.... det blir vanskelig for han å la være å ikke tenke på den fristende formfulle kvinnekroppen min, og om kvelden når vi har lagt oss (jeg i senga hans og han på stua) så hører jeg han puste tungt- nesten litt stønnende, mens han holder fast den harde......

😆😆Ja jeg skulle gjerne skrevet erotiske noveller... 🤪

Høres ut som du er 65+ og har lest for mye «Sagaen om Isfolket» 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Å ri en tykk og mannsjåvinistisk mann og si: Jeg skal gi deg inn, din gris!! - komme og så rulle meg over og sovne og snorke ham inn i øret.

Anonymkode: bf7f2...611

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.12.2019 den 2.06):

En av mine er å bli fake-raped eller å bli tatt i begge hullene av to chocolates 🍫😍

Anonymkode: 86287...219

Ligge naken bundet på et bord med bind for øynene og mennesker som bruker meg, både kvinner og menn 🤓

Anonymkode: d515d...562

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Blindefold sex treff hvor man ikke kan snakke, bare føle seg frem til en eller flere sexpartnere.

Dette er for meg kun fantasi....

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Høres ut som du er 65+ og har lest for mye «Sagaen om Isfolket» 

🤣🤣🤣

Ånei du, den serien holder jeg meg langt unna! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å ha et salgs far/datter forhold med en eldre mann

Anonymkode: eabd0...a7a

Ageplay. Jeg hadde ikke noe forhold til det selv, før jeg traff en  jente/dame som gjerne ville ha et slikt forhold til meg. Det var fantastisk fint.

Anonymkode: e9bb9...164

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Å ri en tykk og mannsjåvinistisk mann og si: Jeg skal gi deg inn, din gris!! - komme og så rulle meg over og sovne og snorke ham inn i øret.

Anonymkode: bf7f2...611

zzz zzz 

Anonymkode: 9662a...54c

Skrevet

Ryddet for omtale av barn under seksuelle lavaalder. 

Christina82, mod

Skrevet

Min er å møte en gjeng med unge gutter som tar meg etter tur. ein vill drøm om 10-12 gutter på 17-18 år som tar meg etter tur. Syk drøm som jeg en gang blir oppfylt

• Liker 3
  • Hjerte 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...