Gå til innhold

Hva er deres villeste sexfantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine er å bli fake-raped eller å bli tatt i begge hullene av to chocolates 🍫😍

Anonymkode: 86287...219

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En av mine er å bli fake-raped eller å bli tatt i begge hullene av to chocolates 🍫😍

Det er jo en pirrende fantasi, jeg fantaserer om å bli knullet av ei Afrikansk kvinne🙈

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Samtykkende sex i misjonærstilling med reproduksjon som det eneste formålet.

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Har egentlig ikke så veldig drøye fantasier. Setter stor pris på vanlig sex sammen med en dame jeg har god kjemi med. 

Endret av jokke1
  • Liker 11
  • Hjerte 1
Skrevet

Har egentlig ikke så ville fantasier. Den eneste som er litt sprø er at jeg av og til fantaserer om at far til en av mine venninner spionerer på meg og jeg fersker han og at det hele ender med at jeg runker han. Det har aldri skjedd og kommer ikke til å skje. Han er alt for ordentlig til det og det er jeg også.

Anonymkode: b12af...d99

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er kanskje ikke så vilt, men har hatt trekant med DP to ganger. Det er og blir det beste jeg har opplevd, så det tenker jeg mye på...

Også hender det jeg drømmer om å ha sex med en mannen min mens vi har med to "assistenter" som kan massere/runke/fingre mens vi to kysser og koser på hverandre. 

Anonymkode: 101ab...0fe

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Er kanskje ikke så vilt, men har hatt trekant med DP to ganger. Det er og blir det beste jeg har opplevd, så det tenker jeg mye på...

Også hender det jeg drømmer om å ha sex med en mannen min mens vi har med to "assistenter" som kan massere/runke/fingre mens vi to kysser og koser på hverandre. 

Anonymkode: 101ab...0fe

Hva er DP?

Anonymkode: 0ad4c...c15

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er DP?

Anonymkode: 0ad4c...c15

Double penetration. Enten to i musa samtidig eller en i hvert hull.😬

Anonymkode: 1a4e8...d94

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Double penetration. Enten to i musa samtidig eller en i hvert hull.😬

To i musa ?   Må vel være for "viderekomne" eller ?   Altså, det følger vel med 1 stk. mann på hver penis skulle jeg tro.

Anonymkode: 3d03d...03e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
7 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Det er jo en pirrende fantasi, jeg fantaserer om å bli knullet av ei Afrikansk kvinne🙈

Fordi? 

Anonymkode: 282a0...b39

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Schmidt skrev:

sex i misjonærstilling med reproduksjon som det eneste formålet.

Ja, det er snart det eneste jeg også har igjen å prøve, så lenge vi holder oss innenfor definisjonene heterofilt og samtykkende. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

En av mine fantasier er å ha sex utendørs. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Om mannen min bruker sånn blank grilldress og singlet. Men han nekter å bruke sånn.. 😭

Anonymkode: 1764c...ff3

• Liker 3
Skrevet

To i musa ?   Må vel være for "viderekomne" eller ?   Altså, det følger vel med 1 stk. mann på hver penis skulle jeg tro.

Anonymkode: 3d03d...03e

To i musa går helt fint. Beste måten å gjøre det på er at dama rir han ene i rewersed cowgirl og andre tar henne forran. Andre muligheten er at dama rir ene på vanlig måte og bøyer seg litt fremover mens den andre tar henne bakfra.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To i musa går helt fint. Beste måten å gjøre det på er at dama rir han ene i rewersed cowgirl og andre tar henne forran. Andre muligheten er at dama rir ene på vanlig måte og bøyer seg litt fremover mens den andre tar henne bakfra.

Da kan vi ikke være langt unna nr 3 heller. Må kanskje bli sideveis nr 3 da, er faktisk plass til nr 4 fra andre siden, noe å tenke på.

Anonymkode: 9497b...395

• Liker 9
Skrevet

Har hatt uendelig mange ville sexfantasier, og heldigvis så har jeg fått prøvd ut så godt som alle sammen. 

I begynnelsen og midten av tyveårene hadde jeg en periode hvor jeg var så opptatt av å ha sex med andre etnisiteter og nasjonaliteter. Hadde meg med ei afrikansk på ølfestivalen i München, ei japansk på Roskildefestivalen, ei arabisk hjem fra en bytur i Stockholm, ei koreansk venninne i Oslo, brasiliansk på backpacker tur i Brasil på en strand, en venninne av en kompis i Texas på et motel  når jeg besøkte han der, trekant med to hispanic i New york på et hotell når jeg var der i forbindelse med jobb. 

Den andre hangen min var gruppesex, orgier og gangbangs. Fikk prøvd ut dette 3 eller var det 4 ganger med helt ukjente på hotell i Oslo. (nakenprat treff). Opplevde litt av hvert på VIPklubb i Oslo 3 ganger også.

Så utviklet sexfantasien seg til lakk, lær, latex - det å ha sex med ei dame iført latex  er bare super digg.

Min fantasi nå er dominanse og bondage, holder på å utvikle denne fetishen. Denne fetishen er vel den som ansees for å være for de viderekomne, vet at mange menn anser seg som dominante (av natur) og mener de bare kan "forsyne" seg, mens jeg har en litt annen tilnærming til det. Jeg anser dette som en spørsmål om god relasjon, bygge tillitt og heller være mer forsiktig enn brutal. Smerte er godt å gi, men den som tar imot skal virkelig ønske det. Ellers gir det meg ingenting. 

Alt i alt, så har jeg vært innom alle typer kanter, penetrert alle kroppsåpninger som tenkes kan, det har vært sex på stranda, på klubber, i heiser, i kjellere med artifakter som hører med leken. 

Er litt usikker på om jeg vil utføre wetsex, har fått tilbud om å både og gi og motta, men fortsatt ikke gått til det skrittet annet enn et halvhjertet forsøk en gang på hotell i Bergen en sen natt med en ekskjæreste for uendelig mange år siden. 

Anonymkode: 9d2c9...c20

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan vi ikke være langt unna nr 3 heller. Må kanskje bli sideveis nr 3 da, er faktisk plass til nr 4 fra andre siden, noe å tenke på.

Haha dør 😂

• Liker 5
Skrevet

Fordi? 

Jeg har bare prøvd ei fra før, hun smakte helt fantastisk, og aldri sett noen som var så kremet og rosa før. Hun snakket engelsk og var så hyggelig å prate med. Savnet henne i over 25 år, så det er derfor jeg fantaserer fremdeles om det i dag❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett at 3 stk har fått pikken inni musa på ei dame, men med 4 stk så begynner vi virkelig å snakke "logistikk problemer"😂 Musa er fullt kapabel til å ta 4 stk peniser i musa, men kanskje bedre å putte inn et par dildoer i tillegg til to ekte peniser. Blir mere praktigst sånn.😅

Skrevet

Elske i sne.  

Anonymkode: 4ffdf...bfd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...