Ayesh Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Hei kan noen anbefale vaskepulver til håndvask?
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2019 #2 Skrevet 9. desember 2019 Altfor sterke såpestoff i pulver. Du vil ødelegga hendene.
Gjest Raptuza Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 Hvis du meiner håndvask av klesplagg, ville eg brukt milo flytande ullvaskemiddel.
Taluno Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Jeg bruker samme middel som i maskin, men mye mindre mengde. Er det ull eller silke, eller andre veldig følsomme plagg så bruker jeg en liten skvett Milo, er det plagg som av en eller annen annen grunn ikke skal i maskin (mye glidelåser, reimer eller noe) så bruker jeg vanlig vaskemiddel. Bruker ca 1/2-1 teskje pr 10 liter vann da.
Gjest Keikolina Skrevet 10. desember 2019 #5 Skrevet 10. desember 2019 Biotex var det noe som het før.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #6 Skrevet 10. desember 2019 41 minutter siden, Keikolina skrev: Biotex var det noe som het før. Finnes fortsatt. Men det har ganske kraftig parfymelukt, så for min del skal det være ganske krise før jeg tar det i bruk. Anonymkode: 019b5...943 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå