Hr. Aktiv Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Jeg må spørre hva er normalt for dama i gata. Hva er du interessert i å være med på. Håper på mange seriøse svar. Er det normalt å ha oralsex? Jeg vet mange nyter å få, men nyter du å gi også? Liker du andre stillinger enn misjonær? Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Er penetrering et must hver gang? Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Blir du sur om partneren leker med seg selv? Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Hva gjør deg glad med partneren din? Hvordan viser du at du elsker ham? Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Hvis barna er ute og leker blir du med ut sammen med mannen din og har litt kjærestetid mens barna er opptatte med sitt? Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 1) Oralsex: Ja, vil si det er ganske normalt og egentlig noe av det viktigste ved et seksualliv? Jeg liker både å gi og få, men er mest komfortabel med å gi. Men klart jeg drømmer om noen som kan få meg til å slappe helt av og gi så jeg rister... 2) Stillinger: Jeg liker å variere. Man må prøve å finne ut hva som funker for seg. Men i det minste variere med tre stillinger, kanskje? Gjerne flere når man er bedre kjent. 3) Tilfredsstille meg selv foran partneren: Er ikke noe jeg har vært komfortabel med så langt. Har prøvd så vidt, men jeg merker gubben blir så distrahert at det blir kleint. 4) Penetrering et must? Kanskje ikke hvis man har bra oralsex, men når jeg er kåt kjenner jeg at jeg ønsker å fylles opp. 5) Kommando: Jeg tar gjerne kommandoen innimellom. Liker det i blant. Men liker også å bli dominert. 6) Sur om han leker med seg selv: Nei, det ser jeg på som vanlig under akten, men det er klart det går ei grense for hvor mye. Han må ikke erstatte min rolle. 7) Når jeg mister sexlysten: Er ærlig. Har man en down-periode så er det vanskelig å gjøre noe med det før man kommer seg opp igjen, men mindre typen er veldig flink til å distrahere da. Selv blir jeg mer gira når jeg føler meg glad. Gjør han meg glad med enkle hverdagslige ting og overraskelser får jeg veldig lyst til å "takke" ham... 8.) Lang kos og tungekyss: Elsker å kose, men klining med tunge hele tida synes jeg blir for meget. 9) Tier eller prater ut? Begge deler. Det kommer an på hvordan kommunikasjonen mellom oss er på tidspunktet. Vil jo helst snakke ut, men nå er jeg jo i et forhold hvor vi sliter med kommunikasjon. 10) Hva gjør meg glad med partneren: Hverdagsromantikk/små gleder/gesturer. At han er i godt humør, viser at han bryr seg, spør om hvordan jeg har det og er genuint interessert. Bli koset med uten at det må være seksuelt. 11) Hvordan vise at jeg elsker ham: Ved å gjøre ting for ham som jeg vet betyr mye for ham. Overraske med middag og unnagjort husarbeid, en liten runk, ryggkløe og kos. Hjelper til med noe han gjør. 12) Overrasket av mat og levende lys: Hadde blitt kjempeglad, imponert og sjarmert! 13) Forbanna av noe som er godt ment: Jeg kan bli irritert, men ikke forbanna eller varig sint. Oppgitt og forklarer heller hvorfor det ikke funka? 14) Kasta hans ting: Nei, det gjør jeg ikke. Jeg spør først. 15) Kyss på halsen under matlaging: Synes det er koselig. Men kyss på halsen gir meg assosiasjoner til at han ønsker å ha sex. Så viktig å ikke villede der om det ikke er det han mener. 16) Kvalitetstid mens barna er ute: Det kan jeg ikke svare på siden vi ikke har barn. 17) Ser i øynene og sier han elsker meg: Nå etter mange år så er det ikke så unormalt. Det er fint innimellom. Anonymkode: a59a5...13e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #3 Skrevet 9. desember 2019 9 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg må spørre hva er normalt for dama i gata. Hva er du interessert i å være med på. Håper på mange seriøse svar. Er det normalt å ha oralsex? Jeg vet mange nyter å få, men nyter du å gi også? Begge deler! Liker du andre stillinger enn misjonær? Ja, spesielt bakfra! Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Egentlig ikke. Er penetrering et must hver gang? For meg, ja! Elsker penetreringen mest av alt! Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Begge deler, såklart! Blir du sur om partneren leker med seg selv? Overhodet ikke! 9 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Jeg jobber med hodet mitt, fokuserer på å tenke mer på sex i hverdagen. Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Ja!! Det er deilig, og ikke det minste ekkelt! Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Sier det meste rett ut, men ikke alltid ang sex. Redd for å såre. Hva gjør deg glad med partneren din? Er singel etter et langt ekteskap. Men å le sammen med han. Hvordan viser du at du elsker ham? Sier det og er omsorgsfull. Gjør gjerne noe jeg vet gleder han. Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Blitt hoppende glad! Og takknemlig. Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Aner ikke, tror neppe det. Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Selvfølgelig ikke, det er respektløst! Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Elsket det! Hvis barna er ute og leker blir du med ut sammen med mannen din og har litt kjærestetid mens barna er opptatte med sitt? Vi pleide ofte å ta en kjappis hvis vi øynet sjansen. Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg? Skulle faen meg bare mangle, når man elsker hverandre. Tok det som en selvfølge og elsket det selvsagt. Anonymkode: 2c4f2...452 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #4 Skrevet 9. desember 2019 Hva er egentlig normalt? Anonymkode: d9ee1...374
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Er det normalt å ha oralsex? Jeg gir til ham, men mottar ikke. Dette er noe vi jobber med. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du andre stillinger enn misjonær? Ja. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Ja 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Er penetrering et must hver gang? Nei, men det er et pluss. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Han er dominant, det er sånn vi vil ha det. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Blir du sur om partneren leker med seg selv? Nei 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Snakker med Kjære, og så går jeg til legen for å få time hos psyk, for å fikse opp i depresjon. Han ville aldri tvunget meg til sex, om jeg sa at lysten var borte. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Kost med ja, tungekyssing nei. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Jeg prater med kjæresten. Vi er begge enige om at åpen og ærlig kommunikasjon funker best. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør deg glad med partneren din? At han er seg selv. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan viser du at du elsker ham? Ved å være hans underdanige. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Jeg blir overasket, da dette verken er likt ham eller meg. Men spiser maten, og går å legger meg. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Dette spørsmålet gir egentlig ikke mening. Det kommer jo helt an på hva? men uansett ville jeg pratet med ha. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Nei 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Jeg blir glad. 15 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg? Jeg hadde smilt, og fortalt ham at jeg elsket ham også. Anonymkode: ed5d8...79d 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg må spørre hva er normalt for dama i gata. Hva er du interessert i å være med på. Håper på mange seriøse svar. Er det normalt å ha oralsex? Jeg vet mange nyter å få, men nyter du å gi også? Jeg nyter mest å gi , da jeg tennes vanvittig av at han har det godt, men liker også å bli slikket. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du andre stillinger enn misjonær? Ja vi gjør det meste av stillinger, men ikke i ett og samme samleie. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Vi bruker å gjøre det mens vi ser på hverandre. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Er penetrering et must hver gang? Ja stort sett under sex, vil jeg kjenne den inni meg, men kan ofte suge han uten noe mer da jeg elsker det 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Jeg tenner mer på å ta kommandoen og styre under sex, 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Blir du sur om partneren leker med seg selv? Nei jeg blir tent . 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Jeg har ikke mistet den enda, da vi begge er veldig glade i sex 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Ja det er deilig. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Jeg tar de opp med engang om noe plager meg, han er mer den som er konfliktsky 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hva gjør deg glad med partneren din? At han er så snill og omsorgsfull, at han respekterer meg og gir meg frihet til å være meg selv. At han tar vare på meg og gir meg komplimenter og får meg til å føle meg som en prinsesse. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan viser du at du elsker ham? Jeg kan overraske han med mat, jeg er kjærlig og omsorgfull mot han, gir han frihet til å være seg selv og til å gjøre det han vil og ønsker. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Hadde blitt veldig glad ❤️ 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Ja kommer an på hva det er. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Nei aldri, 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Blir glad og kosete tilbake. Vi gir hverandre ofte slik kos i hverdagen for å holde gløden oppe i forholdet vårt. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvis barna er ute og leker blir du med ut sammen med mannen din og har litt kjærestetid mens barna er opptatte med sitt? Har hatt sex på badet eller rommet om de ser barnetv eller spiller i tvstua. Også i dusjen . 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg? Ja selvsagt. 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev:
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #8 Skrevet 9. desember 2019 18 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Er det normalt å ha oralsex?Ja Jeg vet mange nyter å få, men nyter du å gi også? Ja Liker du andre stillinger enn misjonær? Ja, spesielt der man ser partner i øynene, men kan også ha doggy, bakfra, skje, saks osv.. Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Nei, men partner trener meg til å bli bedre ved å ta på meg, eller nyte å høre på meg, skryte av meg, fortelle hvor deilig jeg er.. Er penetrering et must hver gang? Hvis vi har sjelden sex, ja. Har vi flere ganger i uka og hatt der jevnt en stund kan vi droppe penetrering. Men er penetrering som er mest pirrende, tilfredsstillende for min del. Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Prøver å ta kommandoen av og til, men han er min master så er ikke alltid "lov", men noen ganger syns han det er deilig å bli hersket litt over. Blir du sur om partneren leker med seg selv? I stedet for å leke med meg og han vet jeg er kåt så ja. Hvis det er en del av leken så nei. Han har lov til å tilfredsstille seg selv innimellom, men ikke hvis det går på bekostning av sexlivet vårt (jeg har langt høyere sexdrift enn han) Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Er vel heller litt motsatt, dessverre. Jeg prøver å bare forstå at vi er i en dårlig periode, og prøver å møte hans behov når han først kommer til meg. Men blir lei meg når han velger å heller "gjøre sitt" i fred på do enn å velge å kose med meg.. (1 gang i uka/annenhver uke orker han nå for tida..) Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Det er vel det som gjør meg kåt, å bli skikkelig tungekysset, er så deilig å bli begjært på den måten. Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Prøver å spørre han hvordan han tenker bak det han har sagt eller gjort. Av og til mens vi er midt i en krangel osv.. Så vi bommer en del, men så prøver vi å gjøre opp når vi er klare. Kommunikasjonen vår har blitt bedre og bedre for hver gang for vi kjenner hverandre mer og mer. Hva gjør deg glad med partneren din? Når han smiler til meg, setter pris på meg, hjelper meg, gjør ting på eget initiativ, gjør ting jeg ikke forventer at han gjør, overrasker meg, når han begynner med spilloppene sine, kiler meg og tuller med meg. At han er seg sjøl, og hjelper samtidig meg med å bli en bedre versjon av meg. Hvordan viser du at du elsker ham? Ved å være der for han når han trenger meg, lage mat til han når han trenger mat, klemme, kose, kysse, massere han, være raus (veldig raus, han har adhd så er maaaaange høyt og lavt nivåer på han) og masse masse mer sikkert. Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Hadde blitt kjempeglad og veldig positivt overrasket og kvelden hadde vel endt ganske greit for oss begge for å si det slik. Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Vi snakker om det og finner ut hverandres mening bak, men mulig jeg blir forbanna, men jeg spør som regel hva som skjer eller hva mener han med det osv.. Som regel er mannen her i hus ganske tullete så må egentlig bare snakke sammen så ordner alt seg. Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Nei, han gjorde det selv uten at jeg ba han om det. Han spurte om min mening ang noe hans x hadde laget til han så sa jeg at, det var opp til han og at jeg ville ikke si hverken a eller b for det var opp til han å gjøre opp egen mening. Han kastet det selv. Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Snur meg rundt og klyper han på rumpa eller tar rundt halsen hans og trekker han til meg og skikkelig kliner. Evt fortsetter jeg å lage mat mens jeg koser meg inntil han/lener meg bakover. Hvis barna er ute og leker blir du med ut sammen med mannen din og har litt kjærestetid mens barna er opptatte med sitt? Tipper vi hadde dratt med ungene og leika med dem. Er det snø ute kan han og jeg ha full snøballkrig for eksempel eller bade sammen. Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg? Hjertet hadde gjort et hopp så hadde jeg sett han like dypt inn i øynene og sagt jeg elsker deg tilbake. Han betyr så mye for meg at jeg kommer nok ikke til å gi slipp 💜 Anonymkode: 862d2...851 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #9 Skrevet 9. desember 2019 Oralsex: Ja, hvis det er en trygg, varig relasjon nyter jeg både å få og gi. Liker du andre stillinger enn misjonær? Ja, men merker at humør og syklus avgjør en del her. Liker du å tilfredsstille deg selv foran partneren? Hvis jeg føler relasjonen er trygg, ja. Er penetrering et must hver gang? Nei Tar du noen gang kommandoen eller forventer du at mannen alltid skal gjøre det? Tar "kommandoen", eller jeg ville kalt det initiativ da. Blir du sur om partneren leker med seg selv? Nei Hva gjør du når du mister sexlysten, håper du mannen din ikke oppdager det? Sier det til ham. Liker du å bli kost med mange timer inkl. tungekyss uten å synes det er ekkelt? Ja! Hvordan tar du opp ting eller tier du bare ting ihjel? Tar opp ting som plager meg Hva gjør deg glad med partneren din? Har ikke partner nå, men det som gjør meg glad er respons! At han ser på meg når jeg vil si noe, at han kan le av vitsene mine, at han kan ta initiativ til en samtale. Ikke noe mer frustrerende enn en fyr som bare ser i en skjerm og ikke gidder løfte hodet, og knapt svarer med et grynt. Det gjør meg også glad at partneren min er oppmerksom. Hvordan viser du at du elsker ham? Det syns jeg man skal fortelle, og vise i handling ved å ta initiativ til emosjonell kontakt (berøring, sitte nær, snakke fortrolig), ved å avlaste ham når det er litt mye, ved å stille opp litt ekstra, f.eks hente ham når han har vært vekk selv om det er sent. Hvis du er sliten etter en lang reise og han har disket opp med levende lys og god mat når du kommer hjem, hvordan hadde du reagert da? Det hadde jeg satt veldig stor pris på, hvis han ikke samtidig forventer sex som en søags belønning for å ha vært flink (ja, de menn finnes). Hvis mannen gjør ting i beste mening, men det oppfattes feil av deg blir du da forbanna? Altså... dette er vanskelig å svare på. Forbanna=sint, sinne føler man når noe står i veien for noe man ønsker å oppnå. Jeg hadde blitt sint hvis jeg syns det var åpenbart at han hadde forhindret noe jeg ønsket, selv om det ikke var meningen- men den umiddelbare reaksjonen trenger jo ikke forhindre en prat om det som skjedde etterpå. Jeg vil gjerne ha en relasjon hvor han føler at det nytter å snakke om slike misforståelser, slik at vi får det oppklart. Har du kastet ting som har verdi for mannen din, men du ser på som søppel? Nei, jeg tror ikke det. Hvis mannen din kommer bakfra og tar rundt deg og kysser deg på halsen når du står på kjøkkenet og lager mat, hvordan reagerer du da? Kommer veldig an på settingen. Hvis det er travelt med unger som skal hit og dit og vi har dårlig tid, så tror jeg ikke at jeg ville likt det der og da, med mindre formålet hadde vært å bare gi en ultrakort bekreftelse på at jeg er god nok, også i denne situasjonen. Hvis det er bare oss to, og det ikke er stress og vi bre skal nyte kvelden og maten sammen, så er det jo en del av relasjonssbyggingen den kvelden. Stikkordet er sensitivitet, jeg må ikke få følelsen av at dette er noe han gjør fordi han vil oppnå noe, men også har respekt for det jeg gjør og hvor jeg er mentalt der og da. Hvis barna er ute og leker blir du med ut sammen med mannen din og har litt kjærestetid mens barna er opptatte med sitt? Barna mine er 6 og 8. De vil ikke ha mamma med på leken lenger, så da er jeg hjemme og gjør husarbeid. Hadde jeg hatt kjæreste hadde noe av denne tiden vært hyggelig å bruke til kjærestetid. Hvordan hadde du taklet at han ser deg i øynene mens han sier at han elsker deg? Hvis vi har en varm, trygg relasjon og jeg elsket ham så ville jeg sagt det tilbake. Hadde det vært etter få dater så ville jeg løpt. Anonymkode: 8fb73...a2f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå