AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Hei. her har jeg ett tips til dere! Jeg har i mange år slitt med at samboer ikke setter krav til barna sine. resultatet er to bortskjemte ungdommer som aldri løfter en finger så lenge det er til deres egen fordel. Samme hva vi spør de om så får vi «nei» tilbake. jeg har gitt opp for leeenge siden og har gitt samboer klar beskjed om at alt jeg ber barna hans til å hjelpe til med, må han gjøre for dem. Og alt han ber de om hjelpe til med selv, må han gjøre alene, uten hjelp fra meg. i dag har samboer ryddet i garasjen og ba sin sønn hjelpe til, men har gått og uffet seg hele dagen fordi han ikke dukket opp. jeg forklarer at dette ikke er unormalt og at han kan for dette selv. Han har spurt meg om hjelp flere ganger, mens jeg har svart at jeg holder på med mitt og at han får få den han opprinnelig spurte til å hjelpe. uansett... dette funker. Det blir liksom ikke noen krangel av det 😂 han har ikke noe han skulle sagt, og han blir tvunget til enten å gjøre alt selv, eller å sette krav til «barna» sine. I tillegg så slipper jeg å irritere meg Deilig! Anonymkode: 96fef...26f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå