Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som ler hele tida, både av det hun selv sier, men også til en viss grad av andre. Jeg har også en kollega som ler VELDIG høyt kanskje annethvert minutt, helt uavhengig av om det hun/noen andre sier er morsomt eller ikke. 

Når det gjelder venninnen min, kan et eksempel være at hun forteller om en middag hun har laget, også sier hun: «så lagde jeg middag da hahahah med to kilo poteter hahahah OG indrefilet av hjort hahahaha!» Selv om ikke mottaker ler, så fortsetter hun å le selv. Et annet eksempel er at hun kan nyse to ganger på rad, og få en skikkelig latterkule etterpå.

Jeg kjenner det er ganske irriterende, fordi det oppleves så overdrevent, og jeg føler at det nesten ikke er mulig å snakke alvorlig med de det gjelder. Hva er greia med latteren?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ler mye når de er nervøse og usikre. 

Anonymkode: c008e...6bc

• Liker 16
Skrevet

Dette irriterer meg også🙄 Får helt hetta av Einar Tørnquist

Anonymkode: db049...2b0

• Liker 3
Skrevet

Hun er vel ganske enkelt en munter person da, problemet ligger vel mest sannsynlig hos deg hvis du ikke skjønner enkel oppførsel hos mennesker i visse situasjoner.

Anonymkode: cf015...04e

• Liker 3
Skrevet

Kjenner også ei som er slik.. 

møter henne på butikken så sier hun hei.. Hahaha.. slitsomt. 

Anonymkode: 0f35b...329

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette irriterer meg også🙄 Får helt hetta av Einar Tørnquist

Bet meg merke i det da han vikarierte i Radioresepsjonen sist.

Han virket overtent og tenkte nok «her skal det presteres» 

Så unnskyldte jeg ham, han er sikkert som meg selv 🤪😇

Anonymkode: c008e...6bc

Skrevet

Jobber med ei kollega som ler mye. Men hun har en utrolig falsk latter og hele dame byr meg i mot. Hun er typen som ler av andre og veldig hånlig av seg. I dag var hun vekke og det var utrolig herlig å være på jobb uten å høre hennes falske høye latter

Anonymkode: 5346a...a3f

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette er mennesker som sliter på et plan i forhold til selvtillit og selvbilde, og bruker «jovialiteten» som forsvarsmekanisme. 

Anonymkode: 09321...abc

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vel latter er en positiv følelse som viser om folk er optimistiske, godt humør eller ikke og sånn. Der har du nok greia. :) 
Kjenner flere som ler lett. Syns det er gøy, for latter smitter. 

Endret av te_groupies
La til tekst
  • Liker 3
Skrevet

Usikkerhet.

Anonymkode: e5fb5...3c9

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan le mye om jeg er usikker. Men ler også mye generelt. Får nå høre at jeg har en smittende latter. De som syns det er irriterende får bare syns det. Jeg skal da faen ikke skamme meg over at jeg er i godt humør😂 Det vil alltid være folk som irriterer seg over noe. Det er ens eget problem👍

• Liker 3
Skrevet

Jeg er en veldig sjenert person og har tatt meg selv i å le veldig mye blant kollegaer når jeg må bidra i en samtale. Er utrolig teit å svare "ja, hehehe, HAHAH" til alt mulig rart som overhodet ikke er humor relatert engang, men det er det som ofte kommer ut av munnen min nettopp fordi jeg er usikker.

Anonymkode: e0550...b3f

• Liker 1
Skrevet

Silje Sandmæl

Anonymkode: a233e...8ce

• Liker 1
Skrevet

Ler meg ikke ihjel akkurat, men jeg ler nervøst i alle sammenhenger (uten at jeg kan noe for det). Var faktisk ikke obs på det før jeg så denne tråden... Håper ikke folk mener jeg er irriterende av den grunnen😊

Anonymkode: 7defd...b98

• Liker 2
Skrevet

OG VI LO

Anonymkode: 6610e...86c

• Liker 6
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ler meg ikke ihjel akkurat, men jeg ler nervøst i alle sammenhenger (uten at jeg kan noe for det). Var faktisk ikke obs på det før jeg så denne tråden... Håper ikke folk mener jeg er irriterende av den grunnen😊

Anonymkode: 7defd...b98

Nå vet ikke jeg hvor mye eller hvordan du ler, men det er vel en del av personligheten din, eller så har det blitt en uvane du ikke er klar over. Det er litt masete når folk skal le både før, midt i og etter en setning. Det er jo ikke alt som er morsomt hele tiden

• Liker 1
Skrevet

Ofte usikkerhet når man bruker falsk latter, veldig vanlig blant kvinner.

Anonymkode: e5940...a7a

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet ikke jeg hvor mye eller hvordan du ler, men det er vel en del av personligheten din, eller så har det blitt en uvane du ikke er klar over. Det er litt masete når folk skal le både før, midt i og etter en setning. Det er jo ikke alt som er morsomt hele tiden

Nei men det må da være bedre at folk ler og er i godt humør enn at de er sure hele tiden da. Er det noe galt i at folk ler og nå a... Gurimalla. 

Anonymkode: 86ca9...1ce

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei men det må da være bedre at folk ler og er i godt humør enn at de er sure hele tiden da. Er det noe galt i at folk ler og nå a... Gurimalla. 

Anonymkode: 86ca9...1ce

Jo selvfølgelig men det er stor forskjell på ekte latter og nervøs latter.  Man trenger ikke å le selv om man blir spurt hva klokka er, skal presentere seg eller fortelle hva man jobber med. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...