Adonia Skrevet 30. mai 2005 #1 Skrevet 30. mai 2005 jeg som pleier å være så flink til å huske å ta p-pillene mine, klarte virkelig å glemme meg nå i helga. tok den første pillen (etter pillefri uke) en dag for sent. skulle vært tatt på fredag, jeg tok den på lørdag. på lørdag kom kjæresten min hjem og vi hadde sex, tenkte det ikke var så farlig siden det kun var en pille. men så klarte jeg jo å glemme å ta pillen på søndag også da. så den + dagens pille tok jeg da jeg våknet idag (nesten ett døgn forsent) så er litt nervøs nå da. har gått på pillene lenge, og tidligere år så glemte jeg noen ganger pillene og har aldri blitt gravid. men er det større sannsynlighet dersom man glemmer de første pillene? og skal jeg ta graviditetstest, hvor lenge må jeg vente da? orker ikke gå rundt å være nervøs.
Gjest gjest 0 Skrevet 30. mai 2005 #2 Skrevet 30. mai 2005 Du må nok vente litt med en graviditetstest! Men jeg anbefaler deg å ringe SUSS de har skikkelig peiling på sånt! (senteret for ungdom samliv og seksualitet tror jeg det står for) Her er hjemmesiden dems: www.suss.no Mulig det er for sent med angrepille også... Pam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå