Gå til innhold

Hvordan fikk du jobb innen regnskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Hvordan er det mulig å gå frem for å få jobb innen dette? Jeg har en bachelor i økonomi, og har spesialisert meg noen innen regnskap. Alle utlysninger på Finn ønsker at man har erfaring 😔 er det lurt å ta kontakt med ulike regnskapskontorer for å høre?

Anonymkode: aae62...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt, og kanskje få deg en praksisplass for å få arbeiderfaring?

Uansett, bare å søke selvom du ikke har erfaring!

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Hvordan er det mulig å gå frem for å få jobb innen dette? Jeg har en bachelor i økonomi, og har spesialisert meg noen innen regnskap. Alle utlysninger på Finn ønsker at man har erfaring 😔 er det lurt å ta kontakt med ulike regnskapskontorer for å høre?

Anonymkode: aae62...cd3

Hår fått avslag siden første år som student. Fått avslag i 9 år. Uten ett eneste intervju. Tok en master, jobber med noe helt annet i dag og stortrives. 

har mye med timing å gjøre. Regnskap er ikke spesielt bra betalt uansett mtp stress og lange dager.

Angrer på alle timene /årene jeg kastet bort på å søke 1 type stilling/bransje.....

hvis du virkelig inn kan du ta kontakt med byråer som er små shady uten hjemmeside men kun registrert i breeg. Ofte drevet av innvandrere. Men med erfaring får du nok noe bedre hos de større etterhvert. Mange innen regnskap(de eldre..50+) uten formell utdanning. 

erfaring er gull verdt innen regnskap. Kommer du inn i byrå så må du bli autorisert:) 

Anonymkode: 3444c...30f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...