AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Rydder hjemme og har funnet noen sølvsmykker jeg har fått av ekskjærester. De har aldri vært brukt, da de ikke er min stil. Vurderer å selge dem på Finn eller lignende. Har verken positive eller negative følelser for mennene jeg fikk dem av, og har heller ingen nostalgisk følelse overfor smykkene. De har nok liten gjensalgsverdi, men jeg liker tanken på at noen kan få glede av dem. Samtidig får jeg litt dårlig samvittighet for å selge noe som en gang har vært en kjærlighetserklæring. Noen tanker? Anonymkode: da236...bdf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Jeg hadde ikke nølt med det. Jeg har kvittet meg med flere ting jeg har fått av ekser. Der og da handlet det om at jeg ikke ville ha ting som minnet meg om dem (hvilket har fungert, ute av syne ute av sinn). I etterkant så har jeg fått inn en slump med penger i bytte mot noe jeg uansett ikke bruker. Så jeg sier kjør på. Anonymkode: 20dcc...27a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Jeg hadde solgt dem. Jeg har en ring fra en eks, den beholder jeg fordi jeg liker den. Ellers ville jeg nok bare kvittet meg med den Anonymkode: 0b9a3...277
_nubbenella Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Dersom du ikkje bruker det og det ikkje er viktig for deg, så kan du fint selge, det er jo bedre at noen får glede av det enn at det skal ligge å samle støv i ein skuff.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Så bra, takk for tilbakemelding! Har et nydelig og kostbart smykke fra en ekskjæreste som jeg har beholdt, fordi det passer meg perfekt. Har også tatt vare på et stygt smykke jeg har fått av en eks. Han fikk hjelp til å finne en gave til meg i siste liten av betjeningen i en butikk, og det var skikkelig skivebom. Det var heldigvis ikke dyrt, og jeg har aldri brukt det. Denne ekskjæresten er jeg fortsatt venner med, og jeg smiler hver gang jeg ser smykket - fordi jeg synes det er sjarmerende at han lot seg overtale til å kjøpe noe så stygt. Det er smykkenes svar på en kakaduestatue! Smykkene jeg skrev om i hovedinnlegget tar bare opp plass - har ingen glede av dem. De er ikke spesielt fine, og jeg har ingen gode minner knyttet til dem. Det føles unødvendig at de bare tar opp plass hos meg, når de kanskje kunne ha blitt brukt av noen andre. Anonymkode: da236...bdf
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #6 Skrevet 9. desember 2019 Jeg hadde lett kvittet meg med dem. Enten solgt eller gitt bort. Bedre at noen andre kan få glede av dem hvis du aldri bruker dem Anonymkode: 81957...3c3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #7 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lett kvittet meg med dem. Enten solgt eller gitt bort. Bedre at noen andre kan få glede av dem hvis du aldri bruker dem Anonymkode: 81957...3c3 Takk for svar! Har lagt dem ut for salg nå. Ville ha gitt dem bort dersom jeg hadde hatt nieser/ kusiner eller lignende som smykkene kunne passe til. Det er ikke viktig for meg å tjene penger på smykkene, det viktigste er at de kommer til noen som verdsetter dem. Anonymkode: da236...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå