Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok permanent for ca 5 mnd siden, men må er jeg lei...! Den går jo aldri ut! Frisøren advarte meg om at den kom til å sitte, for jeg har en del fall fra før, men jeg trodde desverre ikke på henne sånn fullt og helt. Det værste er at det ser ut som om jeg tok permanenten i røttene, for det som vokser ut er jo like krøllete som resten. Håret mitt vokser fort, men det ser jo ikke ut til at den vokser ut heller...

Tror nok ikke håret vil ha godt av en antipermanent, og jeg klipper meg ikke kort!, men hva kan jeg ellers gjøre? (Ikke glattetang, for det har jeg ikke tid til)

Hjelp... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dreads :sjarmor:

Neida. Men jeg hadde perm før, eneste som hjalp var faktisk å ta tiden til hjelp osv... kjipt men sant!

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, det ligger jo i ordet-"permanent" betyr "varig", og du må derfor regne med at du må vente til krøllene vokser ut, eventuelt ta en ny kjemisk behandling for å få bort krøllene.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, du må nok vente til det vokser ut. En mager trøst er at man blir vant til at man ser crazy ut på håret etter en liten stund. Nå har jeg ikke grodd ut permanent, da, men har hatt mørkebrunt hår som egentlig er mørkeblondt, og har holdt på å gro det ut i halvannet år eller noe sånt nå... Så helt gyselig ut de første månedene, nå ikke så tosjent lenger. :takkogpris:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...