Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 91a45...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 70e86...3ea

• Liker 7
Skrevet

Man blir aldri for gammel for det. 

• Liker 3
Skrevet

Aldri. Definitivt aldri 😊

• Liker 3
Skrevet

Når man tjener egne penger.

• Liker 1
Skrevet

Så lenge det ikke er lovregulert så får man kjøre på så lenge man ønsker. Hvorfor skal noen andre bestemme det?

• Liker 3
Skrevet

Min personlige mening er aldri. Men dette er ikke lovregulert.

Anonymkode: 044ad...911

Skrevet

Tenker sånn pakkekalender mamma lager til deg: du er for gammel til det når du blir gift/samboer og bor sammen. Og mest sannsynlig har fått barn. 

Flaxlodd,kalender, sjokoladekalender, diverse ferdige kalender til voksne: aldri for gammel

Anonymkode: c28bd...f1b

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker sånn pakkekalender mamma lager til deg: du er for gammel til det når du blir gift/samboer og bor sammen. Og mest sannsynlig har fått barn. 

Pakkekalender som mamma lager blir man for gammel til når man er 18, og flytter ut.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakkekalender som mamma lager blir man for gammel til når man er 18, og flytter ut.

Ja, egentlig enig med det. Jeg som sa det over her

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, moren min, som er midten av 50-årene, har fått pakkekalender av meg de siste årene :) I år fikk jeg pakkekalender av min mor og jeg må si at det er stor stas! Hittil har jeg bare fått ting jeg trenger og har ønsket meg^^

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pakkekalender hjemmefra er det koseligste i verden, når en er flytta ut på liten, kjip hybel langt borte for å studere og savner familien sin.

Vi startet faktisk med pakkekalender nettopp når barna flytta ut for å studere :) desember er ei travel og kjip tid som student.

Mens de var små hadde vi bare enkle sjokoladekalender el.l. Da er det så mye annen julekos hele desember.

Anonymkode: 03f26...e47

• Liker 2
Skrevet

Når barnet begynner på ungdomsskolen, da er vedkommende for gammel til julekalender.

• Liker 1
Skrevet

Kjøper julekalender til meg selv 😄

Hilsen dame 38

Den dagen jeg dør, er jeg nok for gammel til en julekalender ;)

Anonymkode: f5201...314

Skrevet

13-14 år. Da er det slutt på det og gaver i papir. Etter det kun penger på bsu/ konto som skal gå til bolig. 

Skrevet

12

Anonymkode: d22df...fe8

Skrevet

Aldri for gammel til kalendere. Vi søskene ordner pakkekalender for våre foreldre å vi. 

Anonymkode: a1ee9...275

• Liker 1
Skrevet

Føler at vi aldri blir for gamle til kalender, men kanskje stoppe med pakkekaldender når barna har kommet i ungdomsskolealder?

Skrevet

Aldri?? Eller når en selv syns det er nok? Kvinne 46 år med pakke kalender

Anonymkode: 3ba4c...b54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...