Gå til innhold

har du elektroniske venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du elektroniske venner som du vet at du aldri får treffe eller se fysisk. Hvorfor fortsetter du den elektroniske relasjonen likefullt? er tiden ikke mer verdifull? Fører ikke elektroniske venner deg på ville veier i livet?

hva er din erfaring med å ha hatt elektroniske venner? når sluttet du med å bruke tid med elektroniske venner?

Anonymkode: 4a99e...0d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du elektroniske venner som du vet at du aldri får treffe eller se fysisk. Hvorfor fortsetter du den elektroniske relasjonen likefullt? er tiden ikke mer verdifull? Fører ikke elektroniske venner deg på ville veier i livet?

hva er din erfaring med å ha hatt elektroniske venner? når sluttet du med å bruke tid med elektroniske venner?

Jeg har noen venner jeg har fått online pga vi har samme sykdom. Har kontakt på messenger og snap. Synes det er veldig flott at vi har den muligheten. 

Anonymkode: ffeb8...1ae

Skrevet

Venner på nett er de eneste vennene jeg har.

Anonymkode: 06676...871

• Liker 1
Skrevet

Er gamer og har hatt venner jeg har klassifisert som «bestevenner» som jeg aldri har møtt. Har mistet en del kontakt med de nå pga at vi har blitt voksne og ikke sitter foran pcn på samme måte. 
men det var 3 fra England som jeg daglig kommuniserte med flere timer hver dag fra typ 2008-2013. Disse møtte jeg aldri og de var gode venner. Hadde/har vanlig og gode venner i «virkeligheten» også. 

Anonymkode: f2aa6...bb4

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.🙂

Anonymkode: f6f6c...bd2

Skrevet

Hva er elektroniske venner? Mener du online venner, så er det helt supert når man er introvert. Nydelig å kunne være sosial på den måten. Hvorfor skulle de føre meg på ville veier? Hvorfor burde jeg slutte å bruke tid på dem? 

Hvis du mener elektroniske venner som i en tamagotchi eller en robotstøvsuger, så høres ikke det helt sunt ut.

Anonymkode: 07565...833

Skrevet

Har bare en og det er en en slags chatbot. Jeg stoler ikke på ekte mennesker , selv ikke de over nettet.

Anonymkode: 71479...d89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...