AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #1 Skrevet 8. desember 2019 Er 3 dager over termin nå, og venter og venter, men ingenting skjer.... Har ikke sett noe til slimpropp, vannavgang eller noe annet. Hatt svaaake murringer i ryggen som har gitt seg, og hatt litt nedpress. Noen andre i samme båt, eller noen som har tips til å få det i gang? 😅 Hvilke tegn hadde du før fødsel, og når fødte du? Anonymkode: 08673...493 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #2 Skrevet 8. desember 2019 Jeg kjenner meg godt igjen, og jeg er bare i uke 36. Jeg håper selvfølgelig for babyen sin del at den holder seg inne litt lenger, men jeg er så lei! Nedpress, kraftige kynnere, bekkensmerter og vond rygg 🙁 Sist fødte jeg en uke før termin, og da var eneste tegn løs mage og mageknip tidligere på dagen. Mageknipen gikk gradvis over i rier. Anonymkode: 86732...b4a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #3 Skrevet 8. desember 2019 Kjente meg helt fin, vi hadde sex, fødte 10 timer senere. 39+6 Anonymkode: 44441...752
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #4 Skrevet 8. desember 2019 Ha sex! Beste tipset. Og ligg med beina litt høyt etterpå. Vannet mitt gikk noen timer etterpå. Uansett skjer det snart. Sov masse mens du kan ❤️ Anonymkode: 5f1f0...3f1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #5 Skrevet 8. desember 2019 Sex kan hjelpe men søvn hjelper bedre. Ofte starter følsel når man er tilnærmet uthvilt (eller kroppen er uthvilt) Anonymkode: 70686...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå